Ei mitenkään yleistäen, mut kuitenkin. Ollaan sillä mielin koulussa, ettei tarvi tehä mitään. Ei nyt eikä sitten myöhemminkään työelämässä. Ymmärrän kyllä, että on paljon sitä ahkeraakin porukkaa. Ollaan mäkkärillä tai kaupan kassalla yms.
Kuitenki aika monella on jo opiskelu aikana sellainen asenne, että tässä sitä ollaan jotain tarkeitä olevinaan. Ärsyttää tollanen paskamaisuus, että vähätellään vaan kylmästi ns. alemmin koulutettuja.
Itse olen AMK-opiskelija jo ihan loppuvaiheilla opintoja. Ei se ole se asenne täälläkään sen kummempi. Kouluun tullaan sillä mielin, että saahaan sitten myöhemmin olla tekemättä mitään. Kyllä nuo duunarit raataa periaatteella.
Hämmästyttää sitten suuresti nuo kesätyöpaikat. Saanut tehä vaan mitään kehittämätöntä paskahommaa. Kuitenkin tuntisi kykenevänsä paljon parempaan. Mut on vaan hyväksyttävä se, että ne parhaimmat kesätyöpaikatkin menee pomon sukulaispojalle tms. "tärkeämmälle", ei kuitenkaan viisaimmalle. Sitten se siellä vaan vittuilee ja on olevinaan.
YO-opiskelijat laiskoja
3
1367
Vastaukset
- siivoustieteiden ylioppilas
Eli siis kaikki on laiskoja, ei kuitenkaan mitenkään yleistäen.
- jujjuu
AMKpalsta löytyy myös.
- niin..
Minä olen laiska yliopisto-opiskelija. Jos nukuttaa, kun pitäisi nousta aamuluennolle, jään nukkumaan ellei käsiteltävä asia ole jotenkin erityisen tärkeä. Jos en ehdi lukea tenttiin, menen uusintaan joskus myöhemmin. En kuitenkaan tunne siitä huonoa omaatuntoa, opiskella ehtii aina. Aloitin yliopistossa suoraan lukion jälkeen 18-vuotiaana, ja vaikka opiskelut oli kiva aloittaa, en halunnut vetää tappotahdilla eteenpäin. Kävin ekan vuoden hieman normitahtia pienemmällä ovarimäärällä, mutta paremmalla opintomenestyksellä kuin moni muu (ka yli 80). Ehdin pitää hauskaa ja nauttia elämästä. Tiedän erittäin hyvin että kova työelämä odottaa nurkan takana, ja juuri siksi halusin hengähtää. Nykyään opiskelu motivoikin enemmän, kun on saanut vähän olla vaan. Enkä koe viime vuoden aikana menettäneeni mitään, vaikka pari kurssia jäi käymättä, päinvastoin. Ja jos opinnot venyvät vuodella tämän rennomman alkuopiskelun takia niin iik, valmistun sitten 24-vuotiaana, järkyttävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760