Mistä netistä/muualta vois ostaa DM-bändipaitoja? Ois kiva hommata sellanen violator toppi tai jtn. ennen kiertuetta.
DM bändipaitoja?
2
474
Vastaukset
- VeryOldFan
depechemode.com->store. Siellä on monenmoista, hinnat 20 punnan kieppeissä eli aikas kalliita ovat. Myykö joku musaliike näitä, sitä en tiedä. Jos asut isommassa kaupungissa, niin käypä katselemassa.
Itsellä on 6 erilaista bändipaitaa. Paras on ehkäpä harmaa t-paita, jossa lamppu tyyliin "In Your Room". Vai olisiko sittenkin se musta ja yli-iso, jossa sama logo kuin singlessä "I Feel You"? Enpä osaa olla itseni kanssa samaa mieltä. Mitä muilta löytyy?
Jos olet kuullut Finnish Devotees -sivustosta, niin laita sinne viestiä myös. Itse en ole jäsen, mutta tiedän saitin. - SisterOfNight
Cyberwaresta, jos ne tilais? Siellä on ainakin Gahanin kiertuepaitoja postimyyntiluettelossa. Ed. kiertueella Areenalla oli mahtava valikoima paitoja, muistaakseni noin joka kymmenes vastaantulija oli ostanut sieltä sen hihattoman Violator-ruusupaidan ja laittanu heti päälle. Uskaltaisin melkeen luottaa, että sieltä sais maaliskuussa :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099