ainakin...
terrarahoitus
tekstivippi
pikavippi
ferratum
viestilaina
monetti
tietääkö kukaan lisää
Mitäs kaikkia vippi paikkoja on olemassa...
135
268913
Vastaukset
- kusessa
ei kai niitä oo muita...paitsi toi satasenlaina,mut ei oo toiminnassa täl hetkel.mää oon ihan kusessa noiden lainojen kanssa.
- mietteliäinen
sama vika täällä :( ihan liikaa tullu otettuu noita ja nyt en sitte tiiä millä maksaisin ne pois. epätoivosesti koitan saaha nyt isompaa lainaa jostai et sais maksettuu ne :( mut mistään ei tunnu saavan :( ideoita?
- N24
mietteliäinen kirjoitti:
sama vika täällä :( ihan liikaa tullu otettuu noita ja nyt en sitte tiiä millä maksaisin ne pois. epätoivosesti koitan saaha nyt isompaa lainaa jostai et sais maksettuu ne :( mut mistään ei tunnu saavan :( ideoita?
opintolainalla niitä voi varmastikin vähentää mikäli opiskelu paikka löytyy? vaikka sekin on kyllä aika tyhmää maksaa velkaa velalla (sanoo asian kokenut =).)
- heepo
mietteliäinen kirjoitti:
Käyt kattelemas, Citibank -sivuilta, ja nythän on tää "uusi" HETILAINAA -plvelu, mut rahat ei näissä kummassakaa tuu samana päivänä mut summat on kyllä isompia, ja takaajia ei tarvi.
Ja sit tietty on toi Ellos-yksityilaina, kauheet korot näissä kaikissa. En kyllä suostittele, mut jos on oikeen pakkorako i sti kai on pakko. Oon kans jo joka ed.mainitusta pikavippi pleissistä velkani hommannut.
ei ketään OIKEESTI SATTUIS TIETÄMÄÄN MTN UUSIA?!?
Heti infoo tänne! =) DANKE.
Ps. kusessahan sitä jo ollaan... - tiikerinkukka
heepo kirjoitti:
Käyt kattelemas, Citibank -sivuilta, ja nythän on tää "uusi" HETILAINAA -plvelu, mut rahat ei näissä kummassakaa tuu samana päivänä mut summat on kyllä isompia, ja takaajia ei tarvi.
Ja sit tietty on toi Ellos-yksityilaina, kauheet korot näissä kaikissa. En kyllä suostittele, mut jos on oikeen pakkorako i sti kai on pakko. Oon kans jo joka ed.mainitusta pikavippi pleissistä velkani hommannut.
ei ketään OIKEESTI SATTUIS TIETÄMÄÄN MTN UUSIA?!?
Heti infoo tänne! =) DANKE.
Ps. kusessahan sitä jo ollaan...On olemassa tällainen kuin www.hetilainaa.fi, lainaa saa 500-2000 euroa.. eikä tarvi takaajia.
- Nimetön
tiikerinkukka kirjoitti:
On olemassa tällainen kuin www.hetilainaa.fi, lainaa saa 500-2000 euroa.. eikä tarvi takaajia.
koitin ottaa tuolta hetilainaa.fi:stä, muttei mulle myönnetty, en tiedä mix :( -mietteliäinen-
- liero
kusessa ollaan täälläkin
- www.ikuisetvelat.joo
liero kirjoitti:
kusessa ollaan täälläkin
sama täälä
- vipvippi.fi
N24 kirjoitti:
opintolainalla niitä voi varmastikin vähentää mikäli opiskelu paikka löytyy? vaikka sekin on kyllä aika tyhmää maksaa velkaa velalla (sanoo asian kokenut =).)
tullut www.vipvippi.fi, sain 200e
- Don Mega
Nimetön kirjoitti:
koitin ottaa tuolta hetilainaa.fi:stä, muttei mulle myönnetty, en tiedä mix :( -mietteliäinen-
varmaa ku oot työtön tai muuten ns. pankkien "mustalla listalla". suomen kurapankit harrastaa syrjintää potentiaalisia asiakkaita kohtaan, joista suurin osa pystyisi maksamaan lainoja pienistä tuloistakin huolimatta. muissa järkevämmissä maissa myönnetään esim. Visa ja muita luottokortteja paljon pienemmillä kriiteereillä, mut ei suomes ku pelätään juoppoja jotka eivät mahdollisesti maksaisikaan takaisin ja tästä kärsivät kunnolliset ihmiset. eihän ihmiset joilta löytyy rahaa tarvii lainaa vaan ne joilla sitä ei paljoa ole.
- ihmu
vipvippi.fi kirjoitti:
miten ihmeesä joku on saanut vipvipistä, kun se on joka kerta, kun käyn katsomassa , niin se on kiinni ja lukee , että kehitellään suuren kysynnän vuoksi
- KAIKKIEN
Kts koko lista: http://www.pikavipit.info/
1. http://www.pikavippi.fi/ 18v 200€
2. http://www.ainalaina.fi/ 20v. 50 - €200€
3. www.ferratum.fi 19v. 100 - 300€
4. https://www.suoravippi.fi/ 20 - 240 € 18 - 25v.
5. http://www.gsmlaina.fi/ 18v. 50 - 150€
6.http://www.risicum.fi/ 20v. 100€ (Risicum)
7. http://www.g4vippi.fi/ 18v (100e)
8. http://www.vippilaina.fi/ 18v. 50 - 100€
9. http://www.vippiluotto.fi/ 18v. 100 - 200€
10. http://www.17184.com/index2.html 18v. 100€
11. http://www.monetti.fi/ 21v. 80 - 320€ - wsertygc
vipvippi.fi kirjoitti:
http://lainaa-heti.blogspot.com/
pari uuttakin paikkaa.
Onhan luottotiedot kunnossa. Minä sain lainaa. - maksaa pois
mietteliäinen kirjoitti:
isommaksi ja maksaa kaikki kerrallaa pois
Säästää lainan hoito kuluissa ja koroissa!
tässä parhaat, myös isompia ja edullisempia lainoja
www.lainahaku.com - lainaa tästä
wsertygc kirjoitti:
http://lainaa-heti.blogspot.com/
pari uuttakin paikkaa.
Onhan luottotiedot kunnossa. Minä sain lainaa.kaikki luotettavat tässä
www. lainahaku.com
lainaa-heti.blogspot ei toimi enää - tärähtäny vanha akka
sama juttu kusesssa olen vippien kanssa, mutta onnex mies sai pankita lainaa ja saatiin pieni osa maksettua.Nyt vaan menee ulosotto palkasta,et eipä jää paljon käteen rahaa.On tässä jotain positiivista, et olen kantapään kautta oppinut olemaan ilman rahaa....jos ei ole niin vippejäkään en enään koskaan ota....
- TIETOINEN ASIOISTA
Uusia on tulossa. Ainakin kaupparekisteriin on merkitty ko. toimialan firmoja ja varatut nettitunnuksetkin viittaavat ko. toimintaan.
Esim. Suoraluotto, nettiluotto jne...- ???
Tietääkö kukaan mahtaako tuo satasenlaina.fi tulla enää käyttöön? Ja koskakohan mahtaa viestivippi.fi aueta???
- zhanna
??? kirjoitti:
Tietääkö kukaan mahtaako tuo satasenlaina.fi tulla enää käyttöön? Ja koskakohan mahtaa viestivippi.fi aueta???
Viestivippi on kyllä toiminnassa.
- zhanna
??? kirjoitti:
Anteeks,luetun ymmärtäminen petti. Taisin tarkottaa viestilainaa.
- löytyi
hakemus aputoiminimellä "lainaatäältä"
- ???
löytyi kirjoitti:
hakemus aputoiminimellä "lainaatäältä"
eipä tunnu mistään löytyvän tollasta "lainaatäältä"...
- inside
??? kirjoitti:
eipä tunnu mistään löytyvän tollasta "lainaatäältä"...
hakemus:)
- ???
inside kirjoitti:
hakemus:)
aivan...voisin lukee jatkossa vähän paremmin.
Mut onkohan tosta satasenlainasta mitään tietoo kellään?? - näitähän tulee kuin sieniä ...
??? kirjoitti:
Mut onkohan tosta satasenlainasta mitään tietoo kellään??eli viestivippi on avattu.. montakohan näitä jo on, ainakin kuusi tai seitsemän paikkaa..
- tulihan
näitähän tulee kuin sieniä ... kirjoitti:
eli viestivippi on avattu.. montakohan näitä jo on, ainakin kuusi tai seitsemän paikkaa..
tarpeeseen....kiitti!!!
- Kladu
näitähän tulee kuin sieniä ... kirjoitti:
eli viestivippi on avattu.. montakohan näitä jo on, ainakin kuusi tai seitsemän paikkaa..
Viestivipin sivut näyttää ainakin sellasilta kuin toi olis joku huijari koko firma :D Heti tuli mieleen joku kuponkiuutisten ihmelääkeaukeama :)
- krisse_85
Kladu kirjoitti:
Viestivipin sivut näyttää ainakin sellasilta kuin toi olis joku huijari koko firma :D Heti tuli mieleen joku kuponkiuutisten ihmelääkeaukeama :)
jess!, hyvin näytti toimivan mä sain 50 e heti tilille :)
- oon deep shit...
krisse_85 kirjoitti:
jess!, hyvin näytti toimivan mä sain 50 e heti tilille :)
oiskohan kellään tietoo satasenlaina.fi stä et koska tulee käyttöön taas??? ottais senki vielä ku on tähän veneeseen hypätty... kaikki saatanan vipit on niskassa:
monetti
pikavippi
tekstivippi
viestilaina
viestivippi
pikapankki
nyt pitää hakee isompi laina et saa kaikki maksettuu (ellos, hetilainaa). aika älytöntä. en tajua miten ihminen voi olla näin tyhmä. - myös kusessa
oon deep shit... kirjoitti:
oiskohan kellään tietoo satasenlaina.fi stä et koska tulee käyttöön taas??? ottais senki vielä ku on tähän veneeseen hypätty... kaikki saatanan vipit on niskassa:
monetti
pikavippi
tekstivippi
viestilaina
viestivippi
pikapankki
nyt pitää hakee isompi laina et saa kaikki maksettuu (ellos, hetilainaa). aika älytöntä. en tajua miten ihminen voi olla näin tyhmä.ferratum, pikalaina, reissuluotto, risicum 1.2.aukee viestiluotto ja tulossa mobilecredit.fi ja lainahakemus... pikapankki niminen paikkakin on mut aukeamista on odoteltu aika kauan,liekö lainkaan aukeava
- nuutti
myös kusessa kirjoitti:
ferratum, pikalaina, reissuluotto, risicum 1.2.aukee viestiluotto ja tulossa mobilecredit.fi ja lainahakemus... pikapankki niminen paikkakin on mut aukeamista on odoteltu aika kauan,liekö lainkaan aukeava
Ja tänään näytti aukeavan vipvippi, auki näköjään 24h.Kokeilin ja toimi 200 tuli, pääsiäinen pelastettu.
- ............
nuutti kirjoitti:
Ja tänään näytti aukeavan vipvippi, auki näköjään 24h.Kokeilin ja toimi 200 tuli, pääsiäinen pelastettu.
www.vipvippi ei ole auennnuy vielä kehitellään
- Joopa777
Kladu kirjoitti:
No eikös nää huijausta kaikki olekin? Kuka tervejärkinen maksaa tommosia korkoja?
Menkää töihin! Ylös sieltä sohvalta.
Melkeinpä harmittaa lukea näiden henkilöiden kirjoituksia jotka ovat jo jonkun kerran lainanneet ja ihmettelevät millä maksaa takaisin. Kyllä nuorisollakin pitäisi jonkinverran selkärankaa olla. - piippu
??? kirjoitti:
Mut onkohan tosta satasenlainasta mitään tietoo kellään??olen ainakin ottanut sieltä ja sitten on nyt uusi joku onni laina... en muista osoitetta mutta googlesta löytynee
- cris.k
monetti
pikavippi
tekstivippi
viestilaina
viestivippi
pikapankki
nyt pitää hakee isompi laina et saa kaikki maksettuu (ellos, hetilainaa). aika älytöntä. en tajua miten ihminen voi olla näin tyhmä.Juu siis älkää missään nimessä ottako pikavippejä vaikka kuinka paljon tekisi mieli. Ensin otatte yhden vipin, sitten huomaatte että tarvitsette toisen sellaisen ja hetken kuluttua huomaat että oot kusessa ja eikä siinä oo väliä että otatko vielläkin toisen, koska olet jo pulassa. Itse olen tehnyt samanlaisen virheen ja häpeän tosi paljon. Miten ihminen voi olla näin tyhmä....voi voi voi. Joten älkää ottako meikästä mallia!!!!
- vipitön
monetti
pikavippi
tekstivippi
viestilaina
viestivippi
pikapankki
nyt pitää hakee isompi laina et saa kaikki maksettuu (ellos, hetilainaa). aika älytöntä. en tajua miten ihminen voi olla näin tyhmä.ei niin, ei tajua miten ihminen voi olla noin tyhmä! Maksat vippejä vipeillä..? Pää puskaan vaan joo, mutta kyllä se taivas vielä putoaa niskaan kun noin fiksusti toimii! Mistä näitä uusavuttomia oikein tulee!?! Herätkää!! Hanki extra-töitä ja pihistäkää elintasostanne, tolla tyylillä ei saa kun elämänsä pilattua lopullisesti.. Olisko aika ottaa vastuuta ja aikuistua? Helppoa rahaa ei ole olemassakaan, luulis sen nyt jokasen ymmärtävän..
Mun mielestä pikavipit pitäis kieltää lailla kun aina on joku idiootti joka niitä käyttää ja hankkii itsensä ja parhaimmassa tapauksessa läheisensä vaikeuksiin.. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
- epätoivo
tietääkö kukaan muita vippipaikkoja kun,pikavippi,tekstivippi,monetti,viestivippi,viestilaina,ferratum,terrarahoitus...muita? jotai uusia??
- deep shit
on pari mut satasenlaina.fi ei toimi täl hetkel
sit on sellanen ku pikapankki.fi
- Niksu86
viestivippi.fi
- historiaa...
sehän selvis jo pari päivää sit tässäki keskustelusarjassa....
- ton
www.pikapankki.fi
- allu
pikapankki.com terrarahoitus.fi
- tööt
voitan lotost 3,5milj. nii perustan tälläsen huijari firman :D varmaa tuottoa
- Loveangel
Monetti
pikapankki
viestivippi
tekstivippi
viestilaina
pikavippi
noi mä olen ainakin löytänyt... onko viel muita??- onko?
Kiva ois löytää sellanne paikka, mistä saa ton vipin ilman että on kännykkäliittymä juuri omalla nimellä.Se on vähän huono kun on firman nimissä..tuskin sellaista kyllä on.
- Loveangel
onko? kirjoitti:
Kiva ois löytää sellanne paikka, mistä saa ton vipin ilman että on kännykkäliittymä juuri omalla nimellä.Se on vähän huono kun on firman nimissä..tuskin sellaista kyllä on.
tuskin on sellasta paikkaa mistä saa vipin ilman että liittymä on omissa nimissä... ei sitten tiedä ilmestyykö sellanen tulavaisuudessa....
- vipitön
onko? kirjoitti:
Toi monettihan vaatii rekisteröitymisen netissä, sitä kannattaa ehkä kokeilla, salaisellakin numerolla, kun siellä ei mielestäni mainita julkisesta liittymästä mitään..
- onko?
vipitön kirjoitti:
Toi monettihan vaatii rekisteröitymisen netissä, sitä kannattaa ehkä kokeilla, salaisellakin numerolla, kun siellä ei mielestäni mainita julkisesta liittymästä mitään..
Joo itekki huomasin ton..niillä vaan tietysti jotain ongelmia pankkiyhteyksien kanssa nyt niin ei päässy kokeilee
- Loveangel
onko? kirjoitti:
Joo itekki huomasin ton..niillä vaan tietysti jotain ongelmia pankkiyhteyksien kanssa nyt niin ei päässy kokeilee
taidatte olla oikeassa toss asiassa.... =)=)=)
- jozzu89
Loveangel kirjoitti:
tuskin on sellasta paikkaa mistä saa vipin ilman että liittymä on omissa nimissä... ei sitten tiedä ilmestyykö sellanen tulavaisuudessa....
kyllä semmossia paikkoja on missä ei tartte olla oma liittymä.. riittää että on verkkopankkitunnukset millä voi sit tunnistautua..
- jeremias
pari lisää
viestivippi
viestilaina- Loveangel
noi sun kaksi laittamaas on tullut esille jo aikaa sitten tässä keskustelussa.. olisiko jotain aivan uusia.....
- himonussija
pikapankki.fi
- Jore69
ainaskin toi yllämainittujen lisäksi ja taitaa löytyä lisääkin, jos jaksaa vaivaa nähä.
- Tyttö
Jore69 jos olisit kiltti ja näkisit vaivaa niin olisin iloinen?
- Total Satan
Voisko joku kertoa, että mitä paikkoja olis sellasia, että ne on auki 24/7 . ja, että sais vielä alle 20 vuotiaatkin...?
- jussi 84
velkataakka on jo toistakymmentätuhatta vanhaa markkaa ja vippipaikat auttamattomasti loppuu...siis mikä neuvoksi?
- katju
soita ehdottomasti talousneuvojalle, sieltä sain itse parhaimman avun.
- Verohutsunraiskaama
Mene töihin ja lopeta tuhlaaminen... ei se raha ilmaista ole lainaat tai et. Tosin rehellisellä työllä et rikastu. Suosittelen että rupeat itse lainaamaan rahaa muille ja otat siitä samanlaisen koron parikymppiä sieltä täältä. Varmasti ois kysyntää lainoilla kun on paljon niitä jotka ei omista oikeanlaista liittymää tai luottotietoja.
että ei kun yrittämään. - terska-eepos
katju kirjoitti:
soita ehdottomasti talousneuvojalle, sieltä sain itse parhaimman avun.
uusi vippipaikka ---> nettivippi.fi wooooooooooooooooooooooooooooo I`m the legend woooooooooooooooooooo
- Don Mega
myy jotakin (vaikka mummos orjaks afrikkaan) ;) no mut ei vaa ei toi about 3000e nii paha oo
- Don Mega
terska-eepos kirjoitti:
uusi vippipaikka ---> nettivippi.fi wooooooooooooooooooooooooooooo I`m the legend woooooooooooooooooooo
toi nettivippi oli jo aiemmin. sama paikka ku http://www.risicum.fi/. heillä on muuten tulossa 500-2000e lainaa. toivottavasti eivät syrji vähätuloisia kuten suomen kurapankit vaa sais ton verran lainaa samaan tapaan ku noita ~100e lainoja, tosin pienemmällä korolla ja pitemmällä ajalla :D
- niinpä343
itse ainakin tekisi mieli tappaa itseni, kun tätä paskaa ei jaksa enää, kukaan ei lainaa ja moderaattoritkin täällä vaan nyrpistävät nokkaansa viesteille. Vakavasti olen tuota miettinyt.
- loveangel
vieläkö jotain vippi paikkoja löytyy olisi todella kiva tietää jos joku todella tietää joitakin uusia paikkoja vielä...
- toimi??
prkl.....
??
koskahan mahtaa aueta? - loveangel
toimi?? kirjoitti:
prkl.....
??
koskahan mahtaa aueta?voi kun tietäisi että milloin se aukeaa... vieläkö joku tietää joitakin uusia paikkoja... tai jotain paikkaa mistä työtön sosiaalituella oleva voisi saada lainan... olen 20w..
- kuses "vähän"
loveangel kirjoitti:
voi kun tietäisi että milloin se aukeaa... vieläkö joku tietää joitakin uusia paikkoja... tai jotain paikkaa mistä työtön sosiaalituella oleva voisi saada lainan... olen 20w..
itsekki ottanu parit vipit sieltä täältä, muttei vittu maistus ottaa yhtään enää... yrittää ny frendeiltä lainata fyrkkaa et sais maksettuu kaikki ja noustua jaloilleen uudestaan, kyl tän paskan oppii kerrasta, tai ainaki kannattaa,,,, onneks on perintöö tulossa nii si ainaki helpottaa, mut vaikeetahan tää ku mikä.....
- terska-eepos
loveangel kirjoitti:
voi kun tietäisi että milloin se aukeaa... vieläkö joku tietää joitakin uusia paikkoja... tai jotain paikkaa mistä työtön sosiaalituella oleva voisi saada lainan... olen 20w..
nettivippi.fi
- riekku
kuses "vähän" kirjoitti:
itsekki ottanu parit vipit sieltä täältä, muttei vittu maistus ottaa yhtään enää... yrittää ny frendeiltä lainata fyrkkaa et sais maksettuu kaikki ja noustua jaloilleen uudestaan, kyl tän paskan oppii kerrasta, tai ainaki kannattaa,,,, onneks on perintöö tulossa nii si ainaki helpottaa, mut vaikeetahan tää ku mikä.....
reissuluotto.fi sinne vaa lisää vlekaa ottamaan.. :) Vittu iten en saanu, liekkö luottotiedot menny edellisten vippien takia?
- minäpä minä
riekku kirjoitti:
reissuluotto.fi sinne vaa lisää vlekaa ottamaan.. :) Vittu iten en saanu, liekkö luottotiedot menny edellisten vippien takia?
onko sellasta ollenkaa,kipeästi rahan tarpeessa,vaikka töissä,mutta laskuja on ja menoja niin vitusti,eikä kivaa
- samakaimikäseon
riekku kirjoitti:
anteeksi..konessani...ei...toimivälilyönti:)
MUTTA..ONKO..KUKAAN...SAANUT...VIPPIÄ...REISSULUOTOSTA??!!!??
mun...kolme...kaveria...on..kokeillut...ja...kellekkään...ei...ole...myönnetty!!!!
Kaikki...käyvät...töissä...ja...luottotiedot...kunnossa....HUIJAUSTAKO????
Keräävätkö...rahaa...vaan...lainahakemuksilla???? - henzu
samakaimikäseon kirjoitti:
mun...kolme...kaveria...on..kokeillut...ja...kellekkään...ei...ole...myönnetty!!!!
Keräävätkö...rahaa...vaan...lainahakemuksilla????En ole saanut minäkään... Luottotiedot ym. pitäisi olla kunnossa ja kaikista muista paikoista on myönnetty, mutta ei täältä...
Huijausta koko firma... - ^Tiitu^
samakaimikäseon kirjoitti:
Keräävätkö...rahaa...vaan...lainahakemuksilla????Heissan!
ite olen kyllä saanut reissuluotolta lainaa ja ihan toimiva paikka se silloin vielä oli... - Don Mega
toimi?? kirjoitti:
prkl.....
??
koskahan mahtaa aueta?prkl joo ku ei oo vieläkää auennu. onnetonta
- Don Mega
minäpä minä kirjoitti:
onko sellasta ollenkaa,kipeästi rahan tarpeessa,vaikka töissä,mutta laskuja on ja menoja niin vitusti,eikä kivaa
tyhmähän sellanen on joka menettää luottotietonsa jonkun parin kympin takii. miksei vaikka ottas lainaa yhtäaikaa jokaisesta noista vippipaikoista ja sit ostas useemmalla tonnilla kamaa netanttilasta ja hobbyhallista ja muistakin paikoista mistä vois saada luotolla ja sit myis tavarat ja muuttas esim. jamaikalle ja elelis siellä rikkaana loppulaiffin
- ouzai
minäpä minä kirjoitti:
tosta pitäs saada:)
- Pertsa
monetti.fi
pikavippi.fi
tekstivippi.fi
viestivippi.fi
viestilaina.fi
pikapankki.com
terrarahoitus.fi
ferratum.fi
satasenlaina.fi
vippilaina.com
onko muita vielä ?- lerpekes
No_Future kirjoitti:
http://www.risicum.fi/ siitä saa 100€
Noissa tuntuu kaikissa olevan vikana liian pieni summa. Yleensä jos lainaa tarvitsen enkä kehtaa keneltäkään lainata on kyseessä jo yli 100€ summa.
Monetin 160€ oon käyttänyt, valitettavasti ko firman aukioloon ei voi luottaa 100%.
Niin ja eiköhän se ole tosiaan itsestäänselvää ettei pikavippejä kannata ihan kauheasti omien maksuvalmiuksien ylittävää summaa hankkia. Kiva tommosia pikkurääppeitä sitten maksella peritätoimistoon joka 2x sen summan.
nimim: tein kerran 5€-->95€ laskun...
- moo
monetti.fi
www.vipvippi.fi
pikavippi.fi
www.pikapankki.net
tekstivippi.fi
viestivippi.fi
viestilaina.fi
pikapankki.com
terrarahoitus.fi
ferratum.fi
satasenlaina.fi
vippilaina.com - jane
Mistä sinne suoraanluottoon pääsee siis mikä sen sivu on?
- Don Mega
luulisin et on toi, mut ei oo vaan vielä auennu. domaini on kuitenki varattu
www.suoraluotto.fi
- aatsipoppaa
http://www.17184.net/index2.html sinne vaan!
- more
ferratum
monetti
viestivippi
vippilaina
hmnet.fi
terra-rahoitus,
risicum
satasenlaina
pikavippi
tekstivippi
reissuluotto.fi
http://www.oeoe.fi/rahaa/
viestiluotto
pikaluotto
www.vipvippi.fi
www.vippilaina.com
pikapankki
Onko muita? olis iha kiva tietää! - Don Mega
ei millään pahalla mut täyttää monet kusetuksen merkit toi paikka. mikä ihmeen http://www.17184.net/ ei oo kaverilla ollu varaa ees kunnon osotetta hankkia? onko kellää kokemuksii kyseisestä paikasta?
- Tiago
Don Mega kirjoitti:
ei millään pahalla mut täyttää monet kusetuksen merkit toi paikka. mikä ihmeen http://www.17184.net/ ei oo kaverilla ollu varaa ees kunnon osotetta hankkia? onko kellää kokemuksii kyseisestä paikasta?
Hyvin toimii
- vipster
more kirjoitti:
ferratum
monetti
viestivippi
vippilaina
hmnet.fi
terra-rahoitus,
risicum
satasenlaina
pikavippi
tekstivippi
reissuluotto.fi
http://www.oeoe.fi/rahaa/
viestiluotto
pikaluotto
www.vipvippi.fi
www.vippilaina.com
pikapankki
Onko muita? olis iha kiva tietää!http://www.lainavertailu.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=29 SIINÄ ON TEILLE VIPPEJÄ !!!!!!!!!!!!!!
- peluri
Tämä oli tilanne aamulla:
-Tekstivippi 120e
-Pikavippi 120e
-Viestilaina 240e
-Monetti 187e
-Joku öö-laina 120e (Sieltä www.17654.fi tai joku semmonen)
-Ferratum 375e
-Terrarahoitus 125,87e
-Reissuluotto 125,89e
-Risicum 120e
-Satasenlaina 120e
-ellos 1000e
-stokman 500e
joooh, en keksi mitään sanottavaa :D
YHTEENSÄ: 3000,78E!- Don Mega
aika taidolla jos on ongelmia maksaa noita... kantsis varmaa hakee mahdollisimman pian joku isompi laina ja maksaa sillä, vaikka lainan maksaminen lainalla onki perseestä mut on sekin parempi ku menettää luottotiedot useaks vuodeks vaikka maksaiskin takasi..
- nolla perään
ainalaina.fi satku murheeseen!!! totoon tai vinaan, ihan sama!! lainarahalla täällä kaikki elää!!
- pave
monetti,pikavippi,teksitivippi,risicum,viestilaina,viestivippi,terrarahoitus,viestiluotto,ferratum,hetirahaa,reissuluotto,17184.com,pikaluotto,pikapankki,extralaina,vippilaina,satasenlaina,nettivippi,suoraluotto,mobilecredit,lainahakemus,mobiilivippi,nmnet,smsvippi....osa ei näytä toimivan
- Äiti25
Risicum on yks vippi paikka myös. www.risicum.fi
www.vippiraha.fi Ihan hyvin!
- plöö
sinne siis
- ihmu
Tietääkö kukaan tällä hetkellä avattuja vippipaikkoja
- ruusunen_plimplom
kertokaa onko oikeasti sellaista paikkaa josta
saa lainan vaikka luottotiedot on mennyt!!!!! - aki23_jkl
uusi paikka avattu!! vippitalo.fi!!!
- JWW
aki23_jkl kirjoitti:
uusi paikka avattu!! vippitalo.fi!!!
www.suoravippi.fi alk 60e ylöspäin..
- timim
ruusunen_plimplom kirjoitti:
kertokaa onko oikeasti sellaista paikkaa josta
saa lainan vaikka luottotiedot on mennyt!!!!!Kuule enpä usko. Mee töihin, elät köyhästi ja maksat lainat. Ootat, että saat luottotiedot takasi ja JEEE taas 60 vippiä =)
- dadada
Puskaradioon on listattu pikavippisivut:
http://www.jonhs.net/puskaradio/kategoriat.php?category=Pikalainat
Lisätkää arvosteluja jos on kokemuksia. - Minä vaan
Olen jo kaikki käyttäny mitä täällä mainitaan. Yksi oli semmonen mistä sai 20 - 50 euroa, enkä löydä kyseistä sivustoa enää mistään. Googlesta ei löydy uusia, mistään ei löydy. Onkohan niitä vielä?
- pollo
käyppä katsomasssa www.lainavertailu.fi siellä on kaikki paikat!!
- xxyy
näitä vippejä on ainakin parikymmentä,voi olla
että on enemmänkin.ota googlella.lainavertailu vipit tai 50-100€ vipit.en kuintenkaan yllytä ketään ottamaan näitä vippejä.koska velka on veli
ottaessa veljenpoika maksaessaan.on vielä jatkettava tätä vipin ottamista.koska vatsa kurnii
ei ole ruokaa. - BadA
Store24.fi, siellä on käytössä Nettiluotto jolla voi maksaa ostokset saman tien.
- tonde-79
laita googleen haku vipit ja ota sieltä lainavertailu johan rupee löytyy
- eka
Heips!
Olisin kysynyt , että saakohan mistään vippiä tai lainaa , jolla ei ole luottotiedot kunnossa.Oman syyn takia ne eivät menneet , tai siis kai se oli oma syy , kun luotti ihmiseen ja takasi lainat , jne.Pikaista vastausta odotellen.- Lara26
en suosittele vippilainoja kenellekään.Itse en ole niitä koskaan ottanukaan koska överiksi menis muutenkin jo täydessä velkahelvetissä ollaan.monesti tehny mieli ottaa vippiä mutta siihen hajois avioliitto,velkahelvetti syvenis ja luottotiedot menis.tähän menes onneks olen kyennyt velkojani lyhentämään aina jonkin verta ettei ole luottotiedot menny.
- suhej
Lara26 kirjoitti:
en suosittele vippilainoja kenellekään.Itse en ole niitä koskaan ottanukaan koska överiksi menis muutenkin jo täydessä velkahelvetissä ollaan.monesti tehny mieli ottaa vippiä mutta siihen hajois avioliitto,velkahelvetti syvenis ja luottotiedot menis.tähän menes onneks olen kyennyt velkojani lyhentämään aina jonkin verta ettei ole luottotiedot menny.
minulla alykkyys osamaara 65
tunnen itseni mika se se atomic keksiaaa oli
kiitos kiitos aiti sanoi ettta on minallakin kello - onerva onnellinen
suhej kirjoitti:
minulla alykkyys osamaara 65
tunnen itseni mika se se atomic keksiaaa oli
kiitos kiitos aiti sanoi ettta on minallakin kellomonetti.fi
pikavippi.fi
tekstivippi.fi
viestivippi.fi
viestilaina.fi
pikapankki.com
terrarahoitus.fi
ferratum.fi
satasenlaina.fi
vippilaina.com
ainalaina.fi
vippi24.fi - puuttuu
onerva onnellinen kirjoitti:
monetti.fi
pikavippi.fi
tekstivippi.fi
viestivippi.fi
viestilaina.fi
pikapankki.com
terrarahoitus.fi
ferratum.fi
satasenlaina.fi
vippilaina.com
ainalaina.fi
vippi24.fi
- Kurlinki
Löytyykö otsikon kaltaista vipin antajaa lainkaan?
Itsellä, kun on liittymän omistaja toinen vanhemmista, niin on vähän paha hakea henk.koht. mitään vippiä.
Kiitokset vastauksista. - montakin
mutta älkää kukaan menkä ottamaan niitä helv***n pikalainoja. Olen itse sellaisessa kierteessä tällä hetkellä etten tiedä miten selviän. Pyytäkää vaikka sukulaisilta tai kavereilta ennemmin lainaa kuin että menette noihin pikavippien vietäviksi. Itellä nyt rästissä 3000 euroa, kiitos pikavippien kierteen. Sen tajuaa liian myöhään, mihin sitä on joutunut..
- pöllö?
Hei!
Kyllä noi on viimenen keino rahoittaa mitään!!!!
Ite olin jo itsaria tekemässä vippien takia.
Paljohan noita on tullut otettua itekkin, mutta pakko selvittää sotkunsa ei menekkään ku vähintään kaksi vuotta sitten niihin! - lejsko
Ei enää vippejä tai lainoja. muuten itse kukakin on ongelmissa. Minä otin ja siitä alkoi. Kierre, josta kohta kuivilla olen. Muutama vuosi vierähti. Vieläkin jäljellä. Mutta voiton puolella jo.
- lejsko
lejsko kirjoitti:
Ei enää vippejä tai lainoja. muuten itse kukakin on ongelmissa. Minä otin ja siitä alkoi. Kierre, josta kohta kuivilla olen. Muutama vuosi vierähti. Vieläkin jäljellä. Mutta voiton puolella jo.
On mukava kuulla selviytymisestä. Minulla jonkusenverran vielä jäljellä. Tulen selviämään kuitenkin. Ei passaa periksi antaa. Eteenpäin etsiväisen mieli. Nämä palstat on muuten upeita.
- Jake*
Satuin itse etsimään tietoa vähänaikaa sitten asiasta niin jos joku on yhä kiinnostunut pikavipeistä niin päivitetty lista löytyi ainakin tästä blogista:
http://lainavertailu.blogspot.com - ja18
paras vippi on ok money koska saa 30pv maksuaikaa samalla hinnalla kuin muissa paikossa saa 14pv
- Liisa901
Huittinenxx kirjoitti:
Paras ajantasalla pysyvä pikavippi firmojen lista ja vertailu löytyy http://www.pikavippipankki.fi/ osoitteesta. Sinne päivitetään kaikki uudet pikavippifirmat ja vuosikorkojen muutokset.
- maaru22
Liisa901 kirjoitti:
Paras ajantasalla pysyvä pikavippi firmojen lista ja vertailu löytyy http://www.pikavippipankki.fi/ osoitteesta. Sinne päivitetään kaikki uudet pikavippifirmat ja vuosikorkojen muutokset.
Olen monesti hakenut lainani www.getcapital.fi/pikavippi ja näköjään he ovat nostaneet vippi tarjontansa määrää, nyt lainaa saa 400e asti. Paikasta ei ole itsellä mitään valittamista, nopeasti on aina ollut pikavippi tilillä.
- henmies12
maaru22 kirjoitti:
Olen monesti hakenut lainani www.getcapital.fi/pikavippi ja näköjään he ovat nostaneet vippi tarjontansa määrää, nyt lainaa saa 400e asti. Paikasta ei ole itsellä mitään valittamista, nopeasti on aina ollut pikavippi tilillä.
http://www.pikavippipankki.fi/ sivustolta kannattaa silti käydä kilpailuttamassa lainasummasi, getcapital ei missään nimessä ole halvin paikka.
- sepposalama
henmies12 kirjoitti:
http://www.pikavippipankki.fi/ sivustolta kannattaa silti käydä kilpailuttamassa lainasummasi, getcapital ei missään nimessä ole halvin paikka.
http://www.pikavippitili.info/ sivustolla on nyt ajantasainen lista. Käykää tsekkaamassa ja ilmottakaa mulle vaikka uusista firmoista kun niitä tulee
- Jaaggoboy91
henmies12 kirjoitti:
Googlen mainoksesta löysin tällaisen, johon en ollut vielä törmännyt. Nimi on ainakin aika hauska, mut vähän sekava on tuo aloitus sivu eikä logokaan ole mun mielestä kovin mieli kuvituksellinen. Silti vois jopa kokeilla, jos/kun tarve tulee..
www.nettipankkiiri.fi - MarkuAn23
Jaaggoboy91 kirjoitti:
Googlen mainoksesta löysin tällaisen, johon en ollut vielä törmännyt. Nimi on ainakin aika hauska, mut vähän sekava on tuo aloitus sivu eikä logokaan ole mun mielestä kovin mieli kuvituksellinen. Silti vois jopa kokeilla, jos/kun tarve tulee..
www.nettipankkiiri.fiitseasiassa paras pikavippifirma on
http://www.pikalainax.fi
- antonn321
uusia pikavippi firmoja:
http://www.pikavippi1.com
http://www.pikavippi2.com
http://www.pikavippisuomi.com
http://www.risicum.fi
http://www.elikot.com- rahatonna
kävi niin, että jouduin tohon paska kierteesee. Tarinani tosin alkaa visa laskusta, johon sitten tarvittiin vähän avustusta ja muistin kaverini joskus ottaneen pikavipin. Ensix oli yx, kax, kolme...Nyt niitä taitaa olla n. 10 kipaletta, ehkä n. 1000 euron edestä. Mulle ihan liikaa. Tänään otin itseäni niskasta kiinni ja kerroin ja näytin äidilleni kaikki laskut, joita laatikossani pyörii. Äiini sanoi epäilleensä jo kauan, että mulla tällaisia ongelmia on. Eli nyt asiat alkaa paranemaan ja pääsen siitä helveistä irti. Huomenna tosin tiedossa isäni saarna, mut kestän senkin, kunhan ei tarvitse enää murehtia. Tuo tonni on vielä suht pieni, mutta siistijän palkalla, joka asuu yksin omakotitalossa, tuo raha on hirvittävä. Eli niille, jotka harkitsevat pikalainojen nostoa niin en suosittele!! Sais kadota ikuisiksi ajoiksi!
- bank
http://tarjoussivu.net/Lainaa---Pikavippejä.php Kaikki luotettavat ja edullisimmat vipit samasta paikasta.
- 19+15
http://www.laaninhallitus.fi/lh/etela/kil/home.nsf/pages/2A3DCAA76293D4ECC22577F4002C6816?opendocument
Ja tuolta katsotte sitten mitkä on laillisia. On se kyl kumma kun noita omia paska sivuja pitää kokoajan mainostaa. Älkää ihmiset sitten vaan klikatko noiden sivujen sisällä olevia linkkejä.- Täti
Hei 19 15
Loistavaa - hyvä poika!! Kerrankin näille sivuille joku järkevä laittaa asiallisen vippilinkin. Kuule, linkkisi on parasta, mitä pitkään aikaan täällä on julkaistu. Laittaisitko sen myös muihin viestiketjuihin, se auttaisi monia poloisia, jotka haaskaavat turhaan tekstarirahojaan.
Tv. Täti
- Vippiä
Tämä on mielestäni erittäin hyvä sivusto: http://pikavippi-info.fi/
Löytyy tietoja pikavippejä tarvitseville mutta myöskin info vastuullisesta lainaamisesta. - an-aali
www.a-naalilaina.fi on kanssa hyvä.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3482805Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151046Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933- 80908
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839