Mitä muuta ohjelmaa voisi 10-vuotiaalle tytölle keksiä Turussa kuin käynti Caribiassa? Kyse on siis ulkopaikkakuntalaisesta tytöstä joka tulee käymään Turkuun pariksi päiväksi. Tylsiin museoihin ei jaksaisi mennä...
Ohjelmaa 10-v. tytölle
8
495
Vastaukset
- täällä
oikeen mitään muuta ole. Tylsiä museoita kaupunki on täynnä. Caribia on ihan kiva paikka, mutta loput "turistirysät" ovatkin sitten niitä museoita.
- ja museot
Et kovinkaan selkeästi ilmaissut, ovatko kaikki museot tylsiä.
Omassa lapsuudessa Biologinen museo oli todella jännä paikka, samoin Turun linna. Aboa Vetuksessa voi lyödä itse keskiaikaisen rahan... mutta jos lähtökohtana on se, että museo on tylsä paikka, niin eipä noitakaan voi suositella.
Teatteria voi. Linnateatterissa taitaa alkaa pian Uppo-Nalle ja kaupunginteatterissakin pyörii jatkuvasti jokin lastennäytelmä.
Voit tietysti aina viedä hänet shoppaamaan...- minä
Veisin kiitoradalle keilaamaan ehottomasti
Hän on nykyjään siis 19 vuotias, joten voisin mennä hänen kanssa vaikka kaljalle?
- Haist Sik
Ei juma :D :D :D oot vähän hidas kun vastaukset tulee aina 10 vuoden viiveellä... Teillä kuitenkin on tuota ikäeroa hieman
- Vinkkejä
Kuulostaa mukavalta, annatko vaikka numerosi niin sovitaan tapaaminen sun ja mun tyttäreni kanssa
- pankkiautomaatti
Vinkkejä kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta, annatko vaikka numerosi niin sovitaan tapaaminen sun ja mun tyttäreni kanssa
Minä tykkään nykyJään keskustella ennemmin itseni kanssa, joten ei sovita.
pankkiautomaatti kirjoitti:
Minä tykkään nykyJään keskustella ennemmin itseni kanssa, joten ei sovita.
Kattoos kaimaa... Tottakai mä nyt 19 vuotiaan tytön kans kaljalle menee jos äiti antaa luvan tytölle... Tiedä vaik kehittyis suhteen poikanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756