Olen joutunut vaihtamaan työpaikkaa aivan äskettäin. Samoihin aikoihin minulla todettiin rasitevamma, josta on haittaa työssäni. Olen joutunut olemaan pois töistäni ja en ole varma kykenenkö jatkamaan. Jatkan opintojani kahden kuukauden kuluttua ja haluaisin saada vamman hoidettua siihen mennessä.
Se ei kuitenkaan tule paranemaan, jos olen töissä. Mietinkin nyt, että auttaako sosiaalitoimi minua pärjäämään nämä kaksi kuukautta mikäli en pysty töihin? Minulla ei ole oikeutta työttömyyspäivärahaan tai muuhun kelan apuun. (ei tarpeeksi työviikkoja eikä ammattia vielä)
Täytyykö minun tehdä kipeänä töitä pärjätäkseni vai saanko apua? Kiitoksia neuvojille! Omia kokemuksia?
Sosiaalitoimisto avuksi?
hattu kouraan ja kerjuulle
0
231
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954