Koiralle Ikeasta....

Olen menossa Ikeaan ostoksille ja ajattelin kysäistä onko siellä koirille tarvikkeita? Kun netissä ei näy kuin muutama tuote, niin josko sitten tavaratalossa löytyisi enemmän?

7

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Interaktio

Toivottavasti ei ole. Ja jos onkin, toivottasti vaimoni ei vastauksia bongaa. Minä en halua lähteä Ikeaan, en en en. Kun sen tietää, koiratarvikkeiden mukana autoon on raahattava yhtä sun toista "tarpeellista".

• ...pistää vaimo naisporukalla sinne, niin mekin tehdään huomenna, neljä naista eikä yhtään ukkoa =P Ja kyllähän aina shoppaillessa löytyy kaikkea tosi kätevää ja tarpeellista!

• Interaktio
        MarzaH kirjoitti:

...pistää vaimo naisporukalla sinne, niin mekin tehdään huomenna, neljä naista eikä yhtään ukkoa =P Ja kyllähän aina shoppaillessa löytyy kaikkea tosi kätevää ja tarpeellista!

Onko olemassa tuollainenkin vaihtoehto?? Väitätkö todella että te raahaatte kaikki roin..tarpeelliset tavarat aivan itse?

Mitä kaikkea olisinkaan voinut sillä Ikeassa vietetyllä ajalla tehdä...Niin. Siivota, tiskata, pestä pyykkiä ja silittää. Huokaus.

• Interaktio kirjoitti:

Onko olemassa tuollainenkin vaihtoehto?? Väitätkö todella että te raahaatte kaikki roin..tarpeelliset tavarat aivan itse?

Mitä kaikkea olisinkaan voinut sillä Ikeassa vietetyllä ajalla tehdä...Niin. Siivota, tiskata, pestä pyykkiä ja silittää. Huokaus.

...niin vahvoja pikkunaisia että myöhän raahataan sieltä vaikka kokonainen talo ilman yhtäkään miestä =)

• ........

Mä ostin sieltä isot teräskupit koirille. Myös jotakin hihna-pantayhdistelmiä oli melkoisen halvalla, sittne naulakoita, petejä yms. Mutta ei oikein sellaista mitä välttämättä tarvis.

• ...siellä kävit? Itse olen myös noita teräskuppeja ja koripedin (tosi edullinen) ajatellut ostaa. Oliko ne kupit jotai 9 €:n luokkaa, netissä ainakin näytti olevan?

• Freespoken

Ne teräskupit on jotain kympin paikkeilla kappale. Niissä on pohjassa kumireuna - ei luista, ja edessä "painokuva" metallissa. Sitten siellä on myös kupin alusia. Isohko kuminen tabletti jossa t.sininen koiran kuva. Rottinkipetejä, koiranpehmoleluja, metallipurkkeja, "naulakoita" jotka ovat oikeasti koiran takapuolia joissa häntä muodostaa naulakon. Enemmän olisi ehkä kissoille kaikkea kivaa - mm. kissa-fleecejä, pyyhkeitä yms.
      Mutta kyllähän minulle ainakin tarttui mukaan muutama juttu.

Niin ja ne tarvikkeet sijaitsevat aivan viimeisenä eli juuri ennen kuin varasto-alue alkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      315
      1715
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1264
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1247
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      133
      1126
    5. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      813
    6. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      57
      804
    7. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      74
      789
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      767
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      760
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      706
    Aihe