eilinen tv-dokumentti

Adolfwagen

Mielestäni kaikki mersunkin omistajat ovat antaneet hiljaisen hyväksymisensa konsernin ylläpitämillään keskitysleireillä harjoittamalle juutalaisten tuhoa työnteolla politiikalle. Ko. keskitysleireillä työtä tekevien juutalaisten keskimääräinen elinikä oli vain 3 kuukautta. Muutama sitkein heistä kuitenkin selvisi hengissä kertomaan meille tapahtuneesta, kuten eilisiltainen RUDI KENNEDY !

Muita natsiyhtiöitä ovat mm. Volkswagen, Basf ja Siemens

9

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohoh..

      ja sama kommentti näköjään volkkari
      osastolle laitettu..

      • aatu

        molemmat merkit eettisesti yhtä paskoja!


      • saksapaskaks
        aatu kirjoitti:

        molemmat merkit eettisesti yhtä paskoja!

        Pistetään koko Saksa keskitysleirille tai boikottiin tai hakataan kaikki saksalaiset ja rikotaan mersut ja volkkarit ja siimenssin pesukone kaatopaikalle ja saksanpolkkaa jos joku tanssii niin kuula ottaan ja saksanpaimenkoirat makkaraks heti aamulla ja...

        ...no miten on? pääsinkö tasoiseeni keskusteluun vihdoinkin? :)


    • Saxby

      En voi muuta asiaan kommentoida myös dokumentin nähneenä kuin, että perusteellista työtä tekivät jo sodankin aikana.
      Perusteellisuus näkyy myös nykypäivänä saksalaisten autojen ylivoimana.

    • 88

      Aika sikoja ne olivat japsitkin sodan aikana. Näin ainakin kun tietoni pohjautuvat korkkareihin.

      Juutalaiset erikseen, mutta minusta on oikein että vanki pistetään töihin eikä vain laiskana virumaan selliinsä. Oli sitten sotavanki tai muuten vain roisto.

      • eettinen autoilija

        opel, audi ym eivät syyllistyneet tappohommiin....


    • Mikko

      Myöskin japanilaisilla oli näitä keskitys- ja työleirejä. Olosuhteet sielläkin olivat hirvittävät. Harvat selvisivät hengissä. Myös muut II MS:ssa olleet valtiot syyllistyivät eriasteisiin sota- ja ihmisoikeusrikoksiin. Tämän perusteella suosittelisinkin ajamaan Volvolla ja Saabilla. Ruotsihan ei ko. sotaan osallistunut. Viimeinen sota mihin Ruotsi osallistui on vuodelta 1809. Aika herkkänahkainen pitää olla, jos sen perusteella kieltäytyy Volvolla ajamasta.

      • Kaivelemalla löytyy..

        Volvo ja SKF ovat olleet hyviä kavereita jo kauan. Muistatteko kuinka SKF:n laakereita käytettiin II maailmansodassa V1 -raketeissa. Tämä kohu-uutinen julkaistiin muistaakseni viime vuonna. Tämähän todistaa sen kiistattomasti että Volvokin on tukenut ja hiljaisesti hyväksynyt keskitysleirt käyttämällä SKF:n laakereita, tai näin ainakin "Adolfwagenin" logiikan mukaan.


    • mersu

      Eihän siitä oo kun 56 vuotta aikaa..
      Ei pitäisi nykypäivänä enään ketään
      koskea.Esimerkiksi
      II-maailmansodassa Japsit
      tappoivat kiduttaen ja raiskaten
      500000 miestä,naista ja lasta
      2-viikossa Kiinan silloisesta pääkaupungista. (artikkeli hesarissa)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe