Mielestäni kaikki mersunkin omistajat ovat antaneet hiljaisen hyväksymisensa konsernin ylläpitämillään keskitysleireillä harjoittamalle juutalaisten tuhoa työnteolla politiikalle. Ko. keskitysleireillä työtä tekevien juutalaisten keskimääräinen elinikä oli vain 3 kuukautta. Muutama sitkein heistä kuitenkin selvisi hengissä kertomaan meille tapahtuneesta, kuten eilisiltainen RUDI KENNEDY !
Muita natsiyhtiöitä ovat mm. Volkswagen, Basf ja Siemens
eilinen tv-dokumentti
9
998
Vastaukset
- ohoh..
ja sama kommentti näköjään volkkari
osastolle laitettu..- aatu
molemmat merkit eettisesti yhtä paskoja!
- saksapaskaks
aatu kirjoitti:
molemmat merkit eettisesti yhtä paskoja!
Pistetään koko Saksa keskitysleirille tai boikottiin tai hakataan kaikki saksalaiset ja rikotaan mersut ja volkkarit ja siimenssin pesukone kaatopaikalle ja saksanpolkkaa jos joku tanssii niin kuula ottaan ja saksanpaimenkoirat makkaraks heti aamulla ja...
...no miten on? pääsinkö tasoiseeni keskusteluun vihdoinkin? :)
- Saxby
En voi muuta asiaan kommentoida myös dokumentin nähneenä kuin, että perusteellista työtä tekivät jo sodankin aikana.
Perusteellisuus näkyy myös nykypäivänä saksalaisten autojen ylivoimana. - 88
Aika sikoja ne olivat japsitkin sodan aikana. Näin ainakin kun tietoni pohjautuvat korkkareihin.
Juutalaiset erikseen, mutta minusta on oikein että vanki pistetään töihin eikä vain laiskana virumaan selliinsä. Oli sitten sotavanki tai muuten vain roisto.- eettinen autoilija
opel, audi ym eivät syyllistyneet tappohommiin....
- Mikko
Myöskin japanilaisilla oli näitä keskitys- ja työleirejä. Olosuhteet sielläkin olivat hirvittävät. Harvat selvisivät hengissä. Myös muut II MS:ssa olleet valtiot syyllistyivät eriasteisiin sota- ja ihmisoikeusrikoksiin. Tämän perusteella suosittelisinkin ajamaan Volvolla ja Saabilla. Ruotsihan ei ko. sotaan osallistunut. Viimeinen sota mihin Ruotsi osallistui on vuodelta 1809. Aika herkkänahkainen pitää olla, jos sen perusteella kieltäytyy Volvolla ajamasta.
- Kaivelemalla löytyy..
Volvo ja SKF ovat olleet hyviä kavereita jo kauan. Muistatteko kuinka SKF:n laakereita käytettiin II maailmansodassa V1 -raketeissa. Tämä kohu-uutinen julkaistiin muistaakseni viime vuonna. Tämähän todistaa sen kiistattomasti että Volvokin on tukenut ja hiljaisesti hyväksynyt keskitysleirt käyttämällä SKF:n laakereita, tai näin ainakin "Adolfwagenin" logiikan mukaan.
- mersu
Eihän siitä oo kun 56 vuotta aikaa..
Ei pitäisi nykypäivänä enään ketään
koskea.Esimerkiksi
II-maailmansodassa Japsit
tappoivat kiduttaen ja raiskaten
500000 miestä,naista ja lasta
2-viikossa Kiinan silloisesta pääkaupungista. (artikkeli hesarissa)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558