Olen tässä seuraillut täällä tuota transujen ja heteroiden välistä pientä "sotaa", ja miten joku on kirjoittanut että leikkauksilla voidaan häivyttää miehestä ne kaikki miehiset merkit, ja hän voi hukkua massaan naisena. Oletteko te naisen näköiset "entiset" miehet seurustelleet heteromiesten kanssa, ja onko teillä tarkoitus koskaan kertoa että olette syntyneet mieheksi? Entä te jotka olette kertoneet, millaisia reaktioita on miehiltä tullut? Ovatko ottaneet asian ihan hyvin, vai tyyliin, juosseet vessaan oksentamaan?
Olen seuraillut ja uteliaisuus heräsi
3
1046
Vastaukset
- Fornevermore
"Olen seuraillut ja uteliaisuus heräsi
Kirjoittanut: ReiskaReima 19.10.2005 klo 01.10
Oletteko te naisen näköiset "entiset" miehet seurustelleet heteromiesten kanssa, ja onko teillä tarkoitus koskaan kertoa että olette syntyneet mieheksi?"
Kun näin pitkälle pääsee on siinä iässä että samanikäiset miehet ovat naimisissa. Varmaan tiedät kuinka "halpoja" keski-ikäiset naiset ovat. Se johtuu just tästä.
Toinen mikä puhuu meitä vastaan parisuhdemarkkinoilla on huono vyötärö/lantio -suhde.
"Entä te jotka olette kertoneet, millaisia reaktioita on miehiltä tullut? Ovatko ottaneet asian ihan hyvin, vai tyyliin, juosseet vessaan oksentamaan?"
Minä uskon mitä sanotaan Ringissä eli miksi levitellä yhden ihmisen tragediaa koko maailmalle. Miksi kertoa sellaisissta tunteista ja elämästä miehelle joka ei kuitenkaan hyödy siitä tiedosta mitään. Sen sijaan että kun on itse kärsinyt tästä vaivasta niin nyt on sitten toinenkin joka tuskailee sen kanssa. - Paula
Mikä voisi aiheuttaa oksennusreaktion, homofobiako?
Jos ihminen käyttäytyy kuin nainen ja on naisen näköinen. Varusttu jopa seksuaalisesti aivan oikeilla "varusteilla", mikä hänet muka erottaa muista naisista niin että juostaan oksentamaan. Kyllä siinä on korvien välissä vikaa jos tästä tekee ongelman. On kyllä myönnettävä että monella miehellä tämä tosiaan on ongelma, "sehän on ollut mies". Ellei mies tiedä taustaa, ongelmaa ei ole koska hän on mielestään tekemisissä aidon naisen kanssa. - Le.Petit.Mort
Niinpäjuu... Voihan varmaan tuollaista saattua, että miehet homofobisessa munattomuudessaan eivät pysty tilannetta kohtaamaan.
Mut mä oon lesbo ja seurustelen onnellisesti naisen kanssa, joten see if I care.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san121540Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501120
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182950Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153942- 89877
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114868Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867