Goldfinger on jälleen näyttänyt kyntensä. Herra MB on lopullisesti nöyryytetty ja kyykytetty. Hänen Pyhäjärven yli 600m2 talonsa olikin täyttä puppua, kuten jo aiemmin arvelinkin. Onneksi meillä on GF täällä, joka huomaan kaiken ja kyykyttää nämä paskanpuhujat.
Herra MB on kyykytetty ja nöyryytetty.
6
490
Vastaukset
- Kandi
Sehän oli vain ajankysymys, että tämä paskanjauhaja jää kiinni. Minä epäilin tämän ukkelin juttuja heti alkuun. GF tosiaan pani ukkelin seinää vasten. Mainio idea tarjota 20 000 markaa rahaa, siitä että ukkeli esittelisi mielikuvitus huvilaansa. Vedosta voi vielä tekosyin jotenkin kieltäytyä, mutta kun tarjotaan ilmaista rahaa, niin kieltäytyjältä loppuvat selittelyn mahdollisuudet tyystin. Hyvä GF. Nostan hattua. Osoitit jälleen kerran kuinka ukkeli kyykytetään pahoin.
- ölö
nuolee...
- Mercedes for ever
Goldi teki sen taas. Ensin lähti maailmanmies täysin nolattuna ja nyt lähtee herra MB, ellei ole aivan ääliö ja jää tänne nolattuna selittelemään, miksei rikkaankaan raha kelpaa. 5000 neliön ok-talot olivat tyhmyyden huipentuma.
- Jeeves
Ellei herra MB ymmärrä tuollaisen kyykytyksen jälkeen häipyä täältä, niin ihmettelen todellakin.
- JK
Herra MB viihtyy nykyisin 5000 m2 kasvihuoneessa, joka on Pyhäjärven rannalla. Hänellä on kasvihuoneessaan myös oma ranta ja laituri. Isot kihot ja suurmiehet käyvät siellä ostamassa porkkanoita ja samalla moikkaamassa herra MB:tä, joka on samalla asteella älykyydessä kuin kasvattamansa porkkanat.
- paras a-ryhmä
JK kirjoitti:
Herra MB viihtyy nykyisin 5000 m2 kasvihuoneessa, joka on Pyhäjärven rannalla. Hänellä on kasvihuoneessaan myös oma ranta ja laituri. Isot kihot ja suurmiehet käyvät siellä ostamassa porkkanoita ja samalla moikkaamassa herra MB:tä, joka on samalla asteella älykyydessä kuin kasvattamansa porkkanat.
--
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295