Hei,
Vsemmassa jalassani ,kun koukistan kuuluu kauhea rutina,niin kova,että jos kävelen rappuja alas kuulen sen rutinan,mistähän kysymys,ei ole kipeä,enkä ole satuttanut polveani mihinkään.
Rutina jalassa
2
1355
Vastaukset
- vanhus
juu, määkin oon 40v,nainen ja mul rutisee kans kovasti, etenkin jyrkkiä mäkiä noustessa. en muuten tietäis et se on nivelrikko mut muun syyn takia kuvattiin lantio.(jatkuvat kivut levos et liikkees) ja jummi jammi pahoja nivelkulumia molemmin puolin,ja rutisee ne lantion luutki kun tarkasti kuuntelee joten sama kait se on polvissaki.
- Catris
Mä oon sit kakskymppinen vanhus, mikäli se polvien rutinasta on kiinni! Ihan älyttömät paukaukset joka kerta ku menee esim kyykkyyn/taivuttaa polvet.. Kipua ei oo missään vaiheessa ollut, tavallisissa röntgenissä ei näkyny mitään.. Itekki kyl pelkää et kulumia, tai ainaki kovaa vauhtia tulossa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808266
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264478- 504068
- 513295
- 513086
- 502840
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262516- 312099
- 291996
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381973