jousimies ja rapunainen?

kokemusta??

mahtaako olla tuhoon tuomittu nämä kaksi täysin erillaista luonnetta?vastakohdat kyllä joskus täydentävät toisiaan...tiedä sitten.

5

1377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • femmeh

Niinhän ainakin kovasti väitetään ettei näiden kahden merkin välillä oikeen onnistu mikään. Vesi kuulemma tulee lopulta aina sammuttamaan tulen. Näin se kävi meilläkin jouskarini kanssa.

Ihastuin helposti optimistiseen ja menevään jousimieheen, niska limassa yritettiin painaa yhdessä eteenpäin mutta lopulta päädyttiin erilleen. Ei kulunut puolta vuottakaan kun jousimies kyseli olisinko kiinnostunut hänestä vielä sen verran että kokeiltaisiin uudestaan. Harkitsen vastaustani vielä.

Olen menevä ja vähän sitoutumiskammoinen rapunainen. Itsenäisyys ja itsevarmuus on myös niitä sanoja joilla minua usein kuvaillaan. Haluan jonkun rinnalleni, mutten kuitenkaan niin tiiviisti ettei omille tekemisilleni jäisi aikaa vaan kaikki olisi tehtävä yhdessä tai jättää väliin ollakseen toisen kanssa. Toki voin jättää harrastuksen väliin ollakseni rakkaani kanssa, mutta yleensä pyrin sijoittamaan molemmat menoni siten että ehdin tehdä molemmat. Jousimiehessäni on paljon samaa ja molempien rehellisyyden ja luottamuksen takia kaikki toimikin hyvin.

Ongelma löytyi sitten miehen ylimustasukkaisesta luonteesta, joka erotti meitä. Kerta toisensa jälkeen kyllä huomioin jousimiestäni kertomalla kuinka ihana hän on ja miksi olen juuri kaikkien maailman miesten kainaloista valinnut juuri hänen, mutta auta armias niitä kiukkupuuskia kun olin käynyt ruokakaupassa ja tavannut jonkun miespuolisen tutun viipyen siellä normaalia pidemmän tovin. Eräänä kertana Jousimies oli sattunut yhtä aikaa kauppaan ja katsellut kauempaa kiukkuisena pyrkyriä, joka oli tulossa hänen reviirilleen. Tämä oli yksi niistä mitättömistä asioista jotka sitten lopulta rikkoi välit. En enää vain jaksanut kuunnella valitusta ja ainaista mökötystä turhan päiväisestä. Se kuuluu luonteeseeni että olen ystävällinen ja että haluan säilyttää myös muita miespuolisia ystäviä vaikka hänen kanssaan juuri seurustelisinkin.

Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun joku suhteistani kariutuu miehen mustasukkaisuuteen, joten ei voi vyyttää pelkkiä horoskooppeja.. Viihdyn mielelläni yksin ja oman aikatauluni mukaisesti. Samaten annan toisen mennä ja tulla, kunhan vain pitää sen mielessä että elää kanssani suhteessa ja on turha katsella muille laitumille. En katsele minäkään.

Tämä uudelleen yrittäminen on hyvä idea, mutta entäs jos homma jatkuu samana? Lopulta erotaan taas...? Jostan syystä silti olen kääntymässä myönteisen vastauksen puoleen. Kaipaan niitä kiihkeitä keskusteluja ja yhteenottoja, puhumattakaan satumaisesta seksistä. Tämäkin suhde on vähän sellainen että se pitää kokea. Riippuu niin luonteista ja omista arvoista. Sen sanon, että jos haluat vapautta ja elää omaa elämääsi,toimii hyvin suhteesi jousimieheen. Älä sido,äläkä istuta kotiin kanssasi. Se poikamainen innokkuus ja optimismi katoaa ja jousimiehestä tulee onneton. (On tullut oltua yhdessä kaksi peräkkäistä päivää jomman kumman luona ja sen jälkeen ei ole mieheltä muutamaan päivään kuulunut treffiehdotuksia). Ja seiso omilla jaloilla, ainakin jousimieheni kehuu naisia jotka elävät elämäänsä ja halveksii eksiänsä jotka roikkuvat vielä perässä, eivätkä osaa irrottaa, vaikka toinen ei enää välitä.

Ja vielä sellainen juttu, että jousimies on täydellinen partneri juhliin ja seurustelutilaisuuksiin. :)

Meillä näin. Kuulisin mielelläni muiltakin jousimies&rapu-pariskunnilta miten menee. Toisten kokemuksistahan sitä voi vähän jotain oppia. :)

• pinja

Suhde eteni horoskooppien pessimismistä huolimatta minun mielestäni erittäin hyvin.

Ainoa haittapuoli oli myös meillä Jouskarimieheni mustasukkaisuus!

Koska horoskoopit ennustivat meille huonoa, mieheni halusi erota!

Miten olenkaan sinulle kateellinen...toivoisin, että minun exäni tulisi eteeni haaveilemaan yhteenpaluusta. Voisin kylmästi laittaa oven kiinni ja satuttaa häntä yhtä kovasti, kun minua sattui!

Minä kestin hänen mustasukkaisuutensa, mutta hän ei kestänyt jonkun horoskooppikirjan kirjoitusta!

Anteeksi, että olen vielä niin katkera.

• Nimetön

Jousimiehen kanssa onnistuu aina jos vaan kanttisi kestää! Tuo ed. vastaajan sanoma että jousim.. olisi mustasukkainen on ja täytyy olla yksilö vika, ei kuulu ko. luonteeseen eikä ominaisuukksiin, pikemminkin päin vastoin, on jousimies sen verran itse(käs)(riittoinen)(keskeinen) ym. eikä hakua että häneen ripustaudututaan tms.. mutta jos osaat ja kesytät niin saat takuulla rikkaan ja rakkaan elämän, josta ei puutu ???? mitää?= no joo ehkä tylsyyttä..
      Eli anna palaa täysillä, muista olla oma isesi ja jos sinussa on "luovaa" tai muuta hulluutta niin älä peitä sitä vakan alle, ole elävä ja nautit takuulla jousimiehestä.........
      t. itsekkin j-m

• myönteisestä

kommentista.
        En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta rapunaisena miettinyt tätä samaa tilannetta.
        Jousimiehen kanssa suhdetta aloittelemassa ja kaikki on mennyt niin hyvin, että mietityttää tämä horoskooppiemme yhteensopimattomuus...

• jousinaikko

Rapu on KAIKISTA HUONOIN merkki tulimerkeille. Voitte olla rakastuneita jne. mutta suhde ei tule kestamaan. Ainakaan koko elamaa :) Ja vaikka suhde kestaisi vuosia kumpikaan ei ole kyseisessa suhteessa onnellisia loppujen lopuksi. Alussa tietty mutta aika tekee tehtavansa. Rakastuneita saatatte tosin olla, mutta se ei aina riita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2852
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2658
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2072
    Aihe