Häviäjille jälleen

Herra MB

Jos totta puhutaan niin en ole hävinnyt mitään enkä tule myöskään häviämään :):) Tehän ihan vallattomia puhutte.

Todellista naisten logiikkaa väittää että olen hävinnyt sillä perusteella etten hyväksynyt Goldfingerin ehdoitusta. Hah haa... todella makeat naurut päälle. Aivan sama asia on se, että Goldfinger ei hyväksynyt minun ehdotusta. Samalla lailla hän on sitten hävinnyt, vai mitä? Oletteko noin tyhmiä.

Oletteko noin tyhmiä, että päästän joitakin tuntemattomia vieraita setiä tallustelemaan minun talooni. Ehei! Mistä minä edes tiedän onko heillä varaa maksaa minulle mitään? Äly hoi!

Minulla on edelleenkin oma iso taloni Pyhäjärven rannalla. Nautin siellä aina välillä mukavaa ja arvokasta elämää perheeni kera. Tietenkin töissä vierähtää kivasti aikaa ja silloin asustelen kattohuoneistossa Helsingin Eirassa.

Huvittaa oikein kun lapsukaiset ovat epäilevällä päällä. Tosiaankin minulle on aivan sama mitä te minusta uskotte tai puhutte. Huvittaa vain kovasti tuollaisten peri suomalaisten kateellisten puheet.

Ettekö tosiaan voi hyväksyä murisematta sitä, että jollakin menee paremmin kuin toisella? Mitä siitä jos on iso talo, onnellinen perhe, rahaa vaikka muille jakaa ja muutenkin hyvin menee? Pitääkö siitä heti toisten nurista?

Vai ei ole pojat koskaan nähnyt lasista kasvihuonetta? Hah haa... Ja Goldfingerikin väitti ettei IP-osoitetta saa hyvin selville. Vai liekkö ollut hänen feikkinsä, kuka lie :)

Kertokaa nyt hyvät ystävät mitä olen valehdellut? Täällä joku kehtasi valehdella etten ole ehdottanut vetoa, minulla on sivupersoonia ja ties mitä. Nehän ne ovat suurta valhetta kertomassa. Myöskin ne jotka tosissaan viitsivät väittää, että minulla ei ole väittämääni taloa Pyhäjärven rannalla. Tiedättekö että olette VÄÄRÄSSÄ ja VALEHTELETTE? :):)

No ymmärretään nyt tämä teidän suuri kateus ja viha.

Koittakaa kuitenkin pärjätä ja yrittäkää olla valehtelematta toisen piikkiin sekä muutenkin hieman aikuistua. Ei uskoisi että teistäkin osa voi olla jo aikuisia :):)

18

905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mercedes for ever

Älä selittele häviötäsi. GF antoi sinulle selvät reilut ehdot tarkastaa talonne ja puheenne. Nyt sinä selittelet, ettet päästä "tuntemattomia setiä" tallustelemaan taloosi??? Todella uskottava veruke.

Oletkin varsinainen pelle mieheksi. Vaikka näköään taas ruikutat, että sinua uskottaisiin täällä, niin aivan turhaan sen teet. GF on taidokkaasti ja tyylillä hoitanut sinua maan alle ja siellä tulet pysymäänkin, niin kauan kun täällä satuilet.

Sekoilet täällä 5000 m2 ok-taloista ja nyt kasvihuoneista. Olet höpissyt tätä ennen lasikattoisista ok-taloista. Nyt juttusi ovat lipsuneet jo kasvihuoneen puolelle. Idiotismiä parhaimmillaan.

• Herra MB

Vieläkö jaksat yrittää? Minä myös annoin Goldille reilut ehdot :):) Älä siis änkytä yhtään... Minä en selittele vaan kerron karun totuuden. Mitähän se sinä teet jos et selittele? :)

Arvaa kiinnostaako minua uskotteko vai ette? Ei todellakaan. On aivan sama mitä te ruikutatte täällä.

Taisi olla Jukkis tai joku joka todella hienosti totesi kasvihuoneet. Kuitenkin selvennän sinulle että kasvihuone ei ole omakotitalo :):)
        Etkö vieläkään ole nähnyt omakotitaloa missä olisi lasikattoa?

• Goldfinger
        Herra MB kirjoitti:

Vieläkö jaksat yrittää? Minä myös annoin Goldille reilut ehdot :):) Älä siis änkytä yhtään... Minä en selittele vaan kerron karun totuuden. Mitähän se sinä teet jos et selittele? :)

Arvaa kiinnostaako minua uskotteko vai ette? Ei todellakaan. On aivan sama mitä te ruikutatte täällä.

Taisi olla Jukkis tai joku joka todella hienosti totesi kasvihuoneet. Kuitenkin selvennän sinulle että kasvihuone ei ole omakotitalo :):)
        Etkö vieläkään ole nähnyt omakotitaloa missä olisi lasikattoa?

Älä valehtele. Minä lupasin 20 000- 50 000 markaa, jos pystyt esittämään kertomasi kokoisen taloan Pyhäjärven rannalta. Sinä et tietenkään suostunut, koska sinulla ei ole sellaista taloa.

Minä sensijaan suostuin vastapainoksi ja vastaavilla summilla todistamaan puheeni talostani oikeiksi.

Sinä siis jäit siis täysin kyykyyn ja HÄVISIT tämän asian.

Jokainen täällä ymmärtää, että vain SINÄ menit puihin puheissasi, enkä minä.

Näin selvästä asiata sinun on turha pyristellä eroon, sillä olet puhunut itsesi täysin pussiin.

Minä ripusten siis taas kerran prenikoita rintaani ja sinä kyykistelet hävinneenä loukossasi:):)

• Herra MB
        Goldfinger kirjoitti:

Älä valehtele. Minä lupasin 20 000- 50 000 markaa, jos pystyt esittämään kertomasi kokoisen taloan Pyhäjärven rannalta. Sinä et tietenkään suostunut, koska sinulla ei ole sellaista taloa.

Minä sensijaan suostuin vastapainoksi ja vastaavilla summilla todistamaan puheeni talostani oikeiksi.

Näin selvästä asiata sinun on turha pyristellä eroon, sillä olet puhunut itsesi täysin pussiin.

Minä ripusten siis taas kerran prenikoita rintaani ja sinä kyykistelet hävinneenä loukossasi:):)

Eipä mies uskaltanut alkaa vetoon :):) Olet siis hävinnyt :)
        Myöskin puheet Hugosta ja Maailman Miehestä näyttävät olevan vain oman kateellisen mielen tuotoksia:=) Miltä siis tuntuu jälleen hävitä? Ei kelvannyt parinsadantuhannen vedot eikä mitkään.

Prenikat pysyvät rinnassani...

Miksi muuten et alkanut vetooni?

• Goldfinger
        Herra MB kirjoitti:

Eipä mies uskaltanut alkaa vetoon :):) Olet siis hävinnyt :)
        Myöskin puheet Hugosta ja Maailman Miehestä näyttävät olevan vain oman kateellisen mielen tuotoksia:=) Miltä siis tuntuu jälleen hävitä? Ei kelvannyt parinsadantuhannen vedot eikä mitkään.

Prenikat pysyvät rinnassani...

Miksi muuten et alkanut vetooni?

Miksi sinä höpiset jostain vedosta? Oleko luvannut lyödä jostain vetoa?
        Jos lupaan, niin myös lyön. Nyt puhuttiin talostasi, miksi puhut muita juttuja.

Siksi, että HÄVISIT kirkkaasti taloistamme käydyn depaatin. Et uskaltanut esitellä olematonta taloasi, mutta minäpä olisin uskaltanut. Sinä valhetelit talostasi, minä en.

Kismittääkö varmaan tuo nöyryyttävä uskottavuus tappio? Prenikat voit unohtaa. Niitä et minun kanssani ikinä pääse riipustelemaan:):):)

Miksi olisin kateellinen sinulle ja sivuperoonillesi? Ei todellakaan MITÄÄN syytä, sillä he ovat joka suhteessa alapuolellani.

• ilmoitettu
        Goldfinger kirjoitti:

• Lalli
        Goldfinger kirjoitti:

Miksi sinä höpiset jostain vedosta? Oleko luvannut lyödä jostain vetoa?
        Jos lupaan, niin myös lyön. Nyt puhuttiin talostasi, miksi puhut muita juttuja.

Siksi, että HÄVISIT kirkkaasti taloistamme käydyn depaatin. Et uskaltanut esitellä olematonta taloasi, mutta minäpä olisin uskaltanut. Sinä valhetelit talostasi, minä en.

Kismittääkö varmaan tuo nöyryyttävä uskottavuus tappio? Prenikat voit unohtaa. Niitä et minun kanssani ikinä pääse riipustelemaan:):):)

Miksi olisin kateellinen sinulle ja sivuperoonillesi? Ei todellakaan MITÄÄN syytä, sillä he ovat joka suhteessa alapuolellani.

sut pitäis työntää takas kyrpään ja jättää nussimatta...

• H.S

Tuntemattomia setiä, jotka osoittavat sinut valehtelijaksi? Tuon kattohuoneiston Eirassa olisit myös voinut jättää valehtelematta.

• MikkeT

sitä että minkä nimisellä kadulla eirassa asustelet? muistaakseni siellä ei sijaitse yhtään n. 5000m2 lasinavettakansakoulua... sano kadun nimi jos osaat.. tai mene hiihtämään pyhäjärvesi avantoon

• Herra MB

Eirassa "kämppäni" sijaitsee Merikadulla. Missähän olet nähnyt lasinavettakansakoulun? Istu vain vielä 10 vuotta koulun penkillä niin kasvat ja aikuistut :):)

Avannossa on muuten vaikea hiihtää :);)

• MikkeT
        Herra MB kirjoitti:

Eirassa "kämppäni" sijaitsee Merikadulla. Missähän olet nähnyt lasinavettakansakoulun? Istu vain vielä 10 vuotta koulun penkillä niin kasvat ja aikuistut :):)

Avannossa on muuten vaikea hiihtää :);)

vai että merikadulla... onneksi olkoon arvasit kadunnimen oikein... etkös sinä juuri unelmoinut tämmöisestä 5000m2:n lasinavettakansakouluomakotitalosta...

ja sinne avantoon hiihtämisestä... tiedän että se on hankalaa siellä siksi sitä ehdotinkin... yritä vielä ottaa betoni possu syliin kuin menet... =)

minä opiskelen vielä 3v ja sitten se on siinä...hahaha...

melkein tunnen sympatiaa sinua kohtaan siitä miten GF on nöyryyttänyt

• Mercedes for ever

Minä taas olen varma, että ainoa "arvokas" elämä sinulla on 5000 m2 teollisuushallista tehdyssä kämpässäsi. Siinä on tietekin lasikatto ja ikoma ranta. Ongit siellä särkiä henkesi pitimiksi. Yhdessä nurkassa on kasvihuone, jossa kasvatat kaltasiasi vihanneksia.

• Goldfinger

Vain suuruudenhullu ja pimahtanut höperö käyttää allaolevia nimitysiä jatkuvasti.

"Suurta valhetta".

"Olen niin armollinen".

"Suuri kateus".

"Suuri viha"

"Isot kihot"

"Suurmiehet".

"Toijjalan Pätsiniemessä on 5000 m2
      kokoinen ok-talo".

Seinäjoen Kivistössä on 2048 m2 kokoinen ok-talo".

"Suurta harhaa".

"Suuri talo Pyhäjävellä" jossa on tietysti:

"Suuret terassit".

"Suuri valhetelija".

"Suuri omaisuuteni".

"Rahaa vaikka muille jakaa".

Minä puolestani sanon: Olet suurin paskanpuhuja täällä.

• Herra MB

Vielä sinulla näyttää olevan taito tallessa :):)

Kateellisuus paistaa pahasti teksteistäsi lävitse ;)

Sinähän se tällä palstalla puhut paskaa ja vääristelet toisten tekstejä :):)

Taas sítä vaan syyttömiä syytellään...

• MB

poika lukemaan tenttikirjojasi, äläkä jauha paskaa!!! Menkää jonnekin chattilinjoille puhumaan paskaa, älkääkä täyttäkö asiallista MB -keskustelupalstaa.

• Goldfinger
        MB kirjoitti:

poika lukemaan tenttikirjojasi, äläkä jauha paskaa!!! Menkää jonnekin chattilinjoille puhumaan paskaa, älkääkä täyttäkö asiallista MB -keskustelupalstaa.

Kituset kiinni idiootti. Mikä sinä olet täällä määräilemään. Minä en puhu paskaa pätkääkään pane se mieleesi.
        Toista on kamusi herra MB:n laita. Jauhaa niin paljon paskaa, että sekoaa omaan näppäryyteensä jatkuvasti

Olettekin varmaan sama heppu, sillä niin tyhmää ei olekkaan, joka herra MB:n jututtuja täällä uskoo, saatika puolustelee.

• Goldfinger
        Herra MB kirjoitti:

Vielä sinulla näyttää olevan taito tallessa :):)

Kateellisuus paistaa pahasti teksteistäsi lävitse ;)

Sinähän se tällä palstalla puhut paskaa ja vääristelet toisten tekstejä :):)

Taas sítä vaan syyttömiä syytellään...

Miksi olisin kateellinen itseäni köyhemmälle, tyhmemmälle ja jatkuvasti paskaa jauhavalle tyypille, eli sinulle??? Yllä oleva listani piti täysin paikkaansa. Sinä olet käyttänyt KAIKKIA noita sanontoja. Eikö tunnukin kaamealta katsella jälkikäteen, mitä on tullut kirjoitettua:):)

En ole myöskään vääristellyt juttujasi, vaan etsinyt niistä kaikki "herkut" muiden naurettavaksi.

• ilmoitettu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      52
      11792
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      40
      4764
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      257
      2881
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      156
      2700
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      115
      1792
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      20
      1195
    7. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      211
      951
    8. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      79
      889
    9. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      860
    10. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      67
      835
    Aihe