Kyhmy rinnassa

Sanna

Onko teillä muilla ollut patteja rinnassa raskaus- tai imetysaikana? MInulla on nyt noin viikon ollut toisessa rinnassa noin sentin kokoinen kova kyhmy. Taitaa liittyä maitorauhasten kasvuun. Miten nämä kyhmyt käyttäytyvät, ts. tulevatko ja menevätkö vai säilyvätkö kunnes imetys loppuu?

Viikkoja 35.

3

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuullostaa

aika oudolta. Ei mulla kyllä ole raskausaikana mitään ylimääräisiä kyhmyjä ollut, viikko 31 täynnä. Kova kyhmy, kyllä kuulostaisi tulehdukselta, vaikkei kivulias olisikaan. Paiseen alku, mutta voi parantua itsestään.

• on ollut

varsinkin imetysaikana vähän vliä kovia kyhmyjä ja on muutaman kerran ollut raskausaikanakin. Liittyvöt tosiaan täysinäisiin maitotiehyihin tai johonkin vastaavaan. Kyllä niillä on taipumusta tulla ja mennä. Imetysaikana niitä ainakin mulle tuli heti, jos imetysväli oli vähänkään pidempi, enkä lypsänyt välissä. Ja sitten kun maitoa tuli reilusti yli kysynnän, niin ne alkoivat tulla kivulisiksi ja oli pakko lypsää pois, ettei tuu rintatulehdusta. Itse jouduin lypsämään useasti päivässä ja yöllö herösin usein siihen, että tissit oli kuin rypäletertut, täynnä kuhmuja.

Mut eipä niitä sitten imetysten jälkeen oo näkynyt ennen kuin nyt raskaana taas pari kertaa on tullut ja itsellään myös mennyt.

• Sanna

Kuinka kauan kyhmysi ovat pysyneet kerrallaan ennen kuin ovat poistuneet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe