minulla on 1-vuotias lapsi ja tulipahan mieleeni että korvikeen ja valmisvellien annon voisi lopettaa.
Miten homma käytännössä toimii?
Vahdanko vaan pullon nokkamukiin ja nokkamukiin tavallista maitoa?
korvikkeen vaihto maitoon ???
4
365
Vastaukset
- mami
elikkä meillä juo tavallista maitoa illalla vielä tuttipullosta kun ei nukahda ilman pulloa (1v.ja 1kk.)mutta muuten juo nokkamukista.
- mymmeli***
Juoko lapsi sen jääkaappi kylmänä vai lämmitättekö?
annoin lapselle maitoa nokkamukiin eikä hän suostunut sitä juomaan mikä nyt eteen.... - mami
mymmeli*** kirjoitti:
Juoko lapsi sen jääkaappi kylmänä vai lämmitättekö?
annoin lapselle maitoa nokkamukiin eikä hän suostunut sitä juomaan mikä nyt eteen....illalla täytyy olla lämmitettyä, mutta esim ruuan kanssa menee kylmänä. mutta eräs tuttavani lapsi ei suostu juomaan edes huoneenlämpöistä maitoa, joten sitten kannattaa lämmittää. kyllä se sitten joskus pienen totuttelun kanssa kylmänä menee.
- tuutikki
Uudet asiat vaativat aikaa, ei kannata heti nakata kirvestä kaivoon.
Imetin molemmat lapseni 1v asti, mutta korviketta aloin antamaan nokkamukista jo 4-5kk ikäisestä ruuan kanssa. Molemmat innostuivat silloin mukista ja korvikekin meni helposti. En ole koskaan lämmitellyt korviketta, eikä 1-vuotiaalle kannata varsinkaan alkaa lämmittämään mielestäni. Anna itse tutustua mukiin (ja myös ruokailuvälineisiin jos kiinnostaa), jospa innostuisi siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "884209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770