Hmm.. kävin mietiskelemään, voisivatko nämä kaksi olla jollain tavalla sidoksissa toisiinsa.
Eli siis niin, että henkilökohtainen kuumerkki vaikuttaisi jotenkin täysikuun alaisuudessa käyttäytymiseen ja toimintatapoihin. Eli konkreettisemmin esim kuu-vesimies käyttäytyisi eri tavalla kuin vaikkapa kuu-leijona.
Onkohan mitään perää? Mielipiteitä ja kommenttia?
Kuuhulluus & kuumerkki?
pohdiskelija
1
683
Vastaukset
- kuutar
kuuhulluus se on herkkien ihmistenhulluus.Kuu-leijonan rajatapauksena voin sanoa että olen jonkin asteinen kuuhullu , aiemmin enempi , nyt jo tullut sinuksi tämän kuu-ukon kanssa , johtuen siitä että olen monasti tätä herraa filmannut ja hyvää yötäkin toivotellut.Kaikki me varmaan jokseenkin samalla lailla käyttäydymme ,merkistä riippumatta.Kuu tontteja on jo kaupattu kiinalaisille , koskahan me suomalaiset olemme vuorossa, silloin se voi todellinen kuuhulluus iskeä ,mietitäämpä sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103991
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93739- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34486
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450