Olen suunnitellut hankkivani geishakuulat, mutta kun en ole sellaisia koskaan kokeillut, niin kertokaapa millaiset olisivat hyvät. Riittääkö parin sentin halkaisija vai onko esim. 3cm halkaisija parempi? En ole mikään äärettömän tiukka, mutta en kovin löysäkään.. Normaali kai.. Entä ovatko jotkut viiden euron kuulat ihan hyvät ja "kiinteyttävät" vai kannattaako ostaa kerralla vähän kalliimmat? Katsoin yhdiltä nettisivuilta sellaisia 16 euron kuulia, joiden sisällä oli jotain ns. helmiä ja kun nainen supistaa lantionpohjan lihaksiaan niin ne helmet tärisevät ja tuottavat näin mielihyvää. Toimiiko ne tai onko jollain tuollaisista jotain kokemuksia? Päätarkoitukseni olisi saada kuitenkin paikkoja vähän tiukemmiksi, kun poikaystävälläni ei ole mikään järin paksu vehe.. ;)
millaiset geishakuulat?
7
4131
Vastaukset
- huvi/hyöty
Unohda ne ihan halvimmat, ovat sekundaa. Minulla on kahdet (30-35 mm halk.) erilaiset, ja molemmat silikonipintaiset. Sellaiset ovat hygieniset, ja voit pitää kauemminkin kerralla. Antaa kivan tunteen ja samalla paikat tiukkenee.
- Maija
Tänks!=)
- Maija
Hitsi kun ei millään raaskis tuhlata niihin 16 euroa ja jos netistä tilaa niin tulee viel 5 euron postimaksut päälle.. Varmaan pitäs astella rohkeesti vaan jonnekin sex shopitiin ja ostaa sieltä ilman mitään ylimääräsiä maksuja.. Valikoimakin vois olla monipuolisempi.
- SportWosu
on moukarinheittäjä ja olen joskus kokeillut sillä moukarilla. Ihan kiva.
- Reetta
Että voit naidakkin ne kuulat pillussasi. Tekee tosi hyvää. Ja paikat samalla tiukkenee.
- geishasysteemille
ja maksimoi nautinto: työnnä ne anaaliisi...
- dfghdhdghj
perseensuristin on paras.
Se ei surise, eikä mahdu perseeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802