ollut jo 2 päivää selvinpäin.....
matti lopetti
10
2407
Vastaukset
- Masa fani
Mistä tiedät?
- .;;
Kysymys kuvastaa Masa fanin järjen tason.
- aivovamm...
matti aivovammanen,
- mutta
aivovamm... kirjoitti:
matti aivovammanen,
Sinä olet tyhmä. Siis vaikka matilla olisi aivovamma, se ei merkitse sitä, että hän sen takia olisi tyhmä. Senkin ääliö.
- Diakoni
Se nyt ei Masan kohdalla tarkoita, että olisi selvin päin, vaikka ei väkijuomiin ja olueen koskisikaan.
Diapamia hän ei vaan itse edes ymmärrä mieltää päihteeksi, vaikka kourakaupalla niitä popsii.- masamasa
Kyllä se niin on, että masa jätti viinakset. Ei vaan muista minne.
- Ilmainen sellainen
masamasa kirjoitti:
Matilla on niin kova pohjalääkitys, ettei kaipaa ku pitsaa ja kyytipojaks olutta. Jokunen mellani eli mäyris tietysti illaks kotiin.
Siinä Matin resepti. Ei kannata tiukkaa viinaa edes vetää. Tällaisen oon pannu merkille.
Kai Matin nykyinen "ravintovalmentaja" ottaa vinkeistäni vaarin. - Joe Joosua
masamasa kirjoitti:
Kunnolla vaan nappia naamaan, niin ei tarvitse sitä viinaakaan vetää litratolkulla. Kourallinen lääkkeitä ja pari bisseä = järki näkemiin.
- tiukka etukeno
lehmät lentää, ei pääse seepra juovistansa ennen kuin on 6 jalan syvyydessä. Sitten se viinan kanssa läträäminen loppuu.
- ....
.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151479
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881317Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1381087- 68984
- 39927
- 69884
- 97877
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54862- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39794