Työterveyslääkäri ei ota tosissaan homeongelmaa (joka salataan työpaikassani) eikä suostu lähetettä laittamaan homeallergiatestiin, kaikkiin muihin allergioihin tosin suostuu...
Terveyskeskuslääkärikään ei lähetettä laita, koska kehottaa kääntymään työlääkärin puoleen koska homeongelma on töissä...
Millä nyt saisin tietää johtuvatko kaikki oireeni homeesta????
Millä selville allergia?
1
369
Vastaukset
- hilkkaliisa
Ei minunkaan työpaikallani työterveyslääkäri EIKÄ MYÖSKÄÄN OYS:n allergia poliklinikan ihotautilääkäri otattanut oikeita kokeita.
Minua oltiin tutkivinaan hirveästi ja tehtiin inhottavia ja kivuliaitakin tutkimuksia, MUTTA ei otettu oikeita homealtistuskokeita. Sain jopa epikriisin työterveyslääkäriltä: "kaikki tutkimukset tehty eikä kannata lähettää ammattitautitutkimuksiin".
Kävin yksityislääkärissä keuhkosairauksien ja allergologian erikoislääkärissä. Otatin ihan itse kosteusvauriopaneeli 6 ja 7 sekä IgE (josta näkee allergian) ja IgG (josta näkee mille olen altistunut). Vuonna 2001 ne maksoivat 1060 mk eli osisikohan nyt noin 200 euroa. Pyysin lääkäriltä allekirjoitukset labrakokeisiin ja sain osan takaisin Kelalta. Minulla oli yksi IgE välitteinen ( ) allergia Streptomyces albus "sädesieni" eli aktinobakteerille ja IgG välitteisiä homeita löytyi 11 erilaista (altistusta).
Mene yksityislääkärille. Työterveyshuolto ei tee oikeita tutkimuksia joka paikassa. No senhän tietenkin määrää työnantaja niinkuin meidän talon johtaja oli työterveyslääkäreille sanonut:"Ei niitä tarvitse tutkia eikä hoitaa". "Niitä" olemme me, homesairaat.
Kyllä meidät olisi pitänyt tutkia ja hoitaa ENNENKUIN menetimme työkykymme ihan kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117