Jeesus käski saarnata evankeliumia

Kaikille kansoille

Kuinka Laestadiolaiset toteuttavat tämän käskyn? Ei ole ovella näkynyt.

Kuinka uskontoon liitytään? Jostain sain tietoa, että jäsenmaksu olisi vain 20-50 € vuodessa. Minut on jo kastettu ja rippikoulunkin olen suorittanut. Puhutaanko muuten Raamatussa rippikoulusta?

10

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meni vähän

yläkanttiin. Ry:n jäsenmaksu on tyypillisesti luokkaa 5 euroa jäseneltä.

• kaksoiskansalainen

Evankeliset (tyypillisesti evankelimiyhdistys) taitavat hoitaa sen puolen paremmin, vanhoillislestadiolaiset taas pärjäävät synnistä muistuttamisessa paremmin.

Kyllä minäkin ottaisin ovelleni vaikka kaksi lestadolaista yhden mormonin tilalle!

• maailmaan

Ei me sitä jehovien systeemiä, ovelta ovelle kuitenkaan käytä.
      Internet on todellakin tänä päivänä tehokkain sanan levittäjä noin globaalisesti ajateltuna.

• Henkilökohtaisen kontaktin ...

Ei riitä kielitaito! Ei paljoa lohduta, jos netistä tulee kaiken maailman saarnoja vaikka Rio de Janeirosta.

Jotapaitsi nettisaarnaus ei ole mitenkään verrattavissa henkilökohtaiseen jalkatyöhön ovelta ovelle. Ei edes uskottavuudessa.

• palvelijat

Jalkautuvat saarnaamaan ja puhumaan edemmäs
      aina silloin kun lähetetään

Ei tarvitse itse miettiä ja tuskailla
      sitäkään asiaa

• Kertokaa

Minne mennä ja miten toimia? Valmiiksi olen jo uskossa.

• lepe
        Kertokaa kirjoitti:

Minne mennä ja miten toimia? Valmiiksi olen jo uskossa.

Menet vain sinne, missä on lestadiolaisia. Ei se sen kummempaa ole.

• maryleiah

Ei ole jäsenmaksuja :D tajutonta.
      Lähetystyötä tehdään esim Keniassa ja muualla afrikassa,amerikassa,pohjoismaisa,aasiassa ja lähetystyö on saanut lisätyä paljon viime vuosina.
      Suomessa lähetystyö toteutuu Rauhanyhdistysten kautta joita on ympäri Suomea. Lisäksi uskovaiset ihmiset kertovat mielellään uskostaan siitä kyseleville, ei ovelta ovelle meininkiä, kaikilla on oma etsikkoaikansa.

• XXL

Tulkaapa sitten kiertelemättä minun ovelleni, kun etsikkoaikaa vielä on!

• uskoa
        XXL kirjoitti:

Tulkaapa sitten kiertelemättä minun ovelleni, kun etsikkoaikaa vielä on!

Mutta sinulla ei ole uskoa sydämessäsi, koska täällä pilkkaajana olet. Et usko oikeasti,että Pyhä Henki on jätetty tänne maailmaan ja sen saaneitten suulla saarnataan evankeliumia eli syntien anteeksiantamusta. Ei heidän omasta voimastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4128
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      26
      3000
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe