Juu päivää vaan. "Sodan" melskeisiin katosi puukkoni, tuppi vain tuli reserviin. Mitenhän saisin uuden tilalle?! Olisin kiitollinen neuvoista. Tietenkin terveisiä kurssiveljille myös.
RUK:n kurssipuukko kateissa
12
4327
Vastaukset
- menemään...
... ja osta samanlainen stiletti kuin sutenööreillä ja huorilla. Sitä on kunnia kantaa.
- SissiK/K-196
Olisin ostanutkin, mutta äitisi tuli marketin ovella vastaan ja kertoi ostaneensa Sinulle ja itselleen viimeiset.
- k 223
...saat uutta puukkoa kadottaneesi tilalle mutta kannattaa tiedustella asiasta ruk:n oppilaskunnasta...
- SissiK/K-196
kunhan nyt ensin tottuvat Haminan ilmastoon. Eikös puukko ollut Marttiinin tuotantoa?!
- k 223
SissiK/K-196 kirjoitti:
kunhan nyt ensin tottuvat Haminan ilmastoon. Eikös puukko ollut Marttiinin tuotantoa?!
Ei tainnu olla. Ainakin kirves komppaniaan jaetut puukot kurssilla 223 olivat iisakki järvenpää- tehtaan tuotantoa. Pioneereilla oli oma puukkonsa joka tais olla marttiinin tekele.
- soita
Siviilipalveluskeskukseen. Siellä voivat varmasti auttaa hädässä olevaa
- RUK 200
Näiden ääliömäisten urpoiluiden väliin oikea neuvokin: RUK:n oppilaskunta tilaa Iisakki Järvenpäältä RUK:n kurssipuukot. Muistelen omilta RUK-ajoiltani, että kadonneen puukon tilalle voisi tilata uuden sitä kautta. Kannattaa ainakin kysyä.
Toki sinun tulee hävetä silmät päästäsi sitä, että haluat säilyttää muiston RUK-kurssistasi. Se on jotakin, mitä nämä sepelimyllynpyörittäjät eivät voi ymmärtää...- SissiK/K-196
Otan yhtettä toimivaan oppilaskuntaan ja kyselen sieltä. Eikä näistä suunsoittajista ainakaan minun mieleni murehdu. Hyvä vain, että saavat purkaa ahdistustaan täällä. Keskustelupalstat ovat näiden Kumi-Tarzanien viidakkoja.
- tilaamalla
Käy sivuilla www.oppilaskunta.net
siellä on linkki kannatusyhdistyksen sähköpostiin. [email protected]
Pyydä tilaamaan uusi, kerro osite ja maksa.
Yksinkertaista. - miekka...
mannerheimin miekalla pääset pitkälle, mannerheim on kaikkien ihanne
- K-227 Otava
Kurssi 227 - Otava on juuri tilaamassa omiaan. Mikäli olet todella nopea ehdit vielä soittamaan oppilaskuntaan. www.oppilaskunta.net tosiaan löytyy yhteystiedot. Olen itse paraikaa ylläpitämässä oppilaskunnan koneita atk jaostossa.
- Tsippaduu
Olin oppilaskunnassa edesmenneellä Otava kurssilla ja näin muutamia ylimääräisiä puukkoja joiden tilaajat olivat jättäneet kurssin kesken, mutta tilanneet puukot ennen sitä. Näitä ei käsittääkseni heille koskaan toimitettu joten niitäkin voinee kysellä edulliseen hintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865