Terve! Tänään aamulla herätessäni tuli saman tien vessareissu, hirveä paskahätä, maha aivan löysällä, lähes vettä tulee. Sitten kun sain syötyä aamupalan (hädin tuskin oksentamatta, oli oksettava oli siinä vaiheessa kun olin saanut ruokailun melkeen lopetettua), tämän jälkeen alkoi huono olo (koko ajan röyhtäsyttää, mutta tuntuu kuin tulisi oksennus), sitten kun olin ollut noin 5 tuntia syömättä aamupalan jälkeen oli olo pikku hiljaa kohentunut, nyttemmin kun söin toisen kerran aivan sama homma. En ennen ole mahavaivoista hirveästi kärsinyt, ainakaan närästyksestä. Että kumpi on kyseessä, mahatauti vai närästys?
Mahatauti vai närästys?
Timo
2
1040
Vastaukset
- Timo
Juuh, mahatautihan se, muutaman kerran ny oksentanu :)
- sama juttu
viikko sitten. ei tosin ollut ihan kuralla maha, mut löysällä, iana kun söi niin joku ajan päästä alko kiertää mahassa. ja ei muuta ku vessaan. mut en kyllä oksentanu, liekö se oli lievää mahatautia vai mitä. nyt ainakin kauhee flunssa :(. koitahan parantua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944