Mulle ei nyt täysin valkene tuo Moven ilmoitus moveplazalla, että oman id:n saisi ilmaiseksi. Meninpä ja kokeilin. ------- kohdasta Halutessasi oman id:n, paina tästä aukeni sivu, jossa kysyttiin kiinnostusta alkaa Moven franchise-yrittäjäksi. Sen kummemmin mahdollisuutta saada ilmaista id:tä ei tullut esiin...
Move id
6
1266
Vastaukset
- SuperMovettaja
Kun täytät lomakkeen, niin ilmainen ID tullaan tuomaan sinulle. Samalla kerrotaan tuotteista, joita sinun kannattaa tilata itsellesi.
- sivusta seurannut
Kyllä on vaihdellut moven jutut senkin ajan sisällä monet kerrat kun olen tätä seurannut. Itsekin olen päässyt nauttimaan kahdesta lyhkäristä, jotka eivät vakuuttaneet. Joten tuskin vakuuttaa moven tuotteetkaan. Enkä lisäksi näe movella minkäälaisia mahdollisuuksia pärjätä kannattavalla tavalla markkinavoimien paineessa.
Eli voit olla varma, supermovettaja, etten tilaa ilmaista id:tä, enkä tilaa moven tuotteita. Sen verran olen varovainen, etten tuollaisiin mukaan lähde. En olisi ostanut nokian osakkeitakaan, jos sen liike-ideasta (moven tapauksessa koko puljusta) olisi ollut poliisitutkinta päällä. Että semmosta.
Lisäksi vielä siitä, että minullekin tarjottiin lyhkäreissä tasan kaksi vaihtoehtoa aloittaa toiminta. 99 euroa panostamalla myyntiedustajan toimi ja 999 eurolla franchise-edustajan toimi. Nyt minulle on kerrottu, että mukaan pääsee joko ilmaiseksi tai maksamalla 999 euroa (saan pyörän sälää) tai sitten ostamalla tuotteita 300 pisteen edestä, joka yhden mukana olevan edustajan mukaan vastaa suunnilleen 999 euroa.
MOnimutkainen on konsepti. - jaska
Tarkoittaako "tullaan tuomaan", että joutuu kuuntelemaan lyhkärin, jotta saa id:n?
Miksi sivusto ei voisi suoraan 'generoida' id:tä, kun täyttäisi omat tiedot? - justiinsa juu
Täytyiskin hemmetissä täyttää tuo lomake ja odotella, koska joku movettaja tulee oven taakse nummeroa tuomaan. Samalla sitä voisi esittää mielenkiintoisia kysymyksiä, joihin tosin tuskin saisi sen enempää rehellisiä kuin valaiseviakaan vastauksia.
Samalla kerrotaan tuotteista, joita kannattaa hankkia.. Niin varmaan. Mahtaisikohan kyseessä olla mahtava, arvokas ja tarpeellinen fillari, jonka selästä voi sitten kartsalla heitellä köyhille vasta painosta tulleita käyntikortteja..
Siinä kuluis sitten aikakin odotellessa, että rahavirrat löytävät pankkitilille. Tosin ei välttämättä sen uuden edustajan, mutta saihan sitä ainakin mahtavan polkupyörän ja ikimuistoisen kokemuksen lyhkäreistä. - ospi
Urpoverkostoni verkkokaupassa on näppärä ID generaattori. Tökkää linkkiä ID kentän vieressä, jos sinua ei ole siunattu Moo7en edustajan rekrytilaisuudella. Eiku tilaamaan!
http://netcode.no-ip.org/~ospi/moo7en/t-paita.php - Movetuskaa
ospi kirjoitti:
Urpoverkostoni verkkokaupassa on näppärä ID generaattori. Tökkää linkkiä ID kentän vieressä, jos sinua ei ole siunattu Moo7en edustajan rekrytilaisuudella. Eiku tilaamaan!
http://netcode.no-ip.org/~ospi/moo7en/t-paita.phpHieno paita tarjous,
tilasin kymmenen ja kehoittaisinkin kaikkia
tilaamaan oman Moo7en paitansa niin kaun kuin
paitoja riittää. Toivattavsti pian pidetään upea
eventti!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989