Melko ärsyttävää tuolla iisalmen uimahallissa kun vesijouksijat ovat vallanneet koko kuntouinti puolen.. on siinä sitten hyvä uida kun parhaillaan jopa neljä "mätisäkkiä" menee rinnakkain päivän juoruja vaihdellen.. Ei siitä ohi pääse sitten millään.. (paitsi ehkä sukeltamalla, mutta se voi olla vähän vaarallista.. :)
Eikä henkilökunta näytä puuttuvan siihen mitenkään vaikka hallin säännöissä lukee että ei sais juosta rinnakkain..
kuntouimarit, katoava luonnonvara Iisalmessa..?
7
841
Vastaukset
- oma aitaus!
Joo, ärsyttää todellakin!! Voisivat rajata pienen alan jossa saisivat ihan rauhassa vierekkäin mennä!! Ei oo kiva aina ohitella, varsinkin jos vastaan sattuu vielä joku tulemaan...
- uimari zz
se on uimaallas eikä kävelyallas.
- Kyösti
Ensi kerran kun näen useamman kävelijän vierekkäin niin taidanpa laskea alleni ohitustilanteessa! Että tervetuloa vain juoruilemaan uimahalliin arvoisat vesijuoksijat!
- tulee asiaa!
Mikä oikeus muka vesijuoksijoilla on mennä vierekkäin, ku ei saa uidakaan!! Mitettikääs seuraavan kerran te kellukken kanssa menijät ja ottakaa uimarit huomioon!!!
- tallinkgalaxy
Myös se siinä ärsyttää paljon kun ne valvojat eivät todellakaan sano ikinä niille siitä. Mutta kylläpähän meille vähän nuoremmille (kuten minä) ovat heti valittamassa vaikka kuinka olisi käyttäytynyt sääntöjen mukaisesti.
- Chibuisa
Oletteko tulleet te vesijuoksijoiden mollaajat ajatelleeksi, että mekin "mätisäkit", kuten meitä kutsutte, haluamme harrastaa liikuntaa siinä missä tekin. Vesijuoksu nyt vaan sattuu olemaan monelle parempi liikuntamuoto kuin teidän rakas kuntouintinne. Esimerkiksi monille huonokuntoisille se on turvallisempi vaihtoehto kuin uiminen, monelle sellaiselle joilla uimataito ei ole hyvä se antaa mahdollisuuden harrastaa liikuntaa vedessä. Itse käyn vesijuoksemassa 2 kertaa viikossa ja mieheni käy tuolloin kuntouimassa ja hyvin olemme vielä samaan altaaseen mahtuneet.
Olen kyllä itsekin siinä samaa mieltä kuin te että rinnakkain juokseminen ei ole hyvä asia. Sillä ei meistä juoksijoistakaan ole kivaa väistellä niitä jotka sattuvat olemaan hitaampia kuin itse ja jotka juoksevat rinnakkain. Itse nimittäin kantapään kautta oppineena tiedän että rinnakkain ei saisi juosta. Minuakin ihmetyttää se ettei valvojat puutu siihen rinnakkain juoksemiseen samalla lailla kuin aikaisemmin. Vai onko niin että näillä mummeileilla on oikeus tehä sitä eli sanoisin että valvojat huomio! Eli elkää kaikkia vesijuoksijoita mollatko, sillä meitä rehellisiä sääntöjen noudattajiakin löytyy.- asiaa
onhan se joskus niin että altaassa on tiettyyn aikaan iltapäivällä aika ruuhkaa kun monet töistä päästyään änkäytyvät kävelylle. Ei siinä mittään mutta seurustelut pittää jättee saanan laateille!! Ja se allas on liian pieni, vaikka toinen puolisko on toisinaan taas ihan tyhjä. Olen kyllä silloin kysynyt luvan jotta voipiko sinne mennä uimaan ja lupa on tipahtanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030