Onko kellään kokomusta parvekelasien asentamisesta ?
Mitä pitää huomioida, kuinka tarkkaa on suoruus jne. Kaikki neuvot otetaan vastaan kiitoksella.
Sain nimittäin halvalla vanhat parvekelasit, jotka ajattelin asentaa omalle parvekkeelle.
Muuten hyvät, mutta yhtä lasia pitää kaventaa.
Parvekelasien asennus
5
7129
Vastaukset
- Entinen asentaja
Itse olen aikaisemmin asentanut parvekelaseja ammatikseni.
Hyvin olennaista on tarkkuus asennuksessa, käytännössä heitot ei saa olla milliä suurempia.
Muuten tulee ongelmia parvekelasien käytössä.
Sitten tuosta lasin kaventamisesta: se ei onnistu, sillä karkaistua lasia ei voi työstää.
Eli sinulla ei ole paljoakaan vaihtoehtoja:
A) Ostaa siihen tilalle uusi lasi: kallis ja hankala
B) Peität aukon jotenkin muutoin: esimerkiksi kiinteä paksumpi float lasi, joka on kaikilta reunoilta kiinnitetty ( tärkeää !! ) ja siihen vaikka jokin säleikkö päälle
Jos kiinnostaa, niin voin auttaa kohtuullista korvausta vastaan asennuksessa.
Laita hiukan yhteystietoa ja mistä päin Suomea olet. Itse asun Kouvolassa. Jos haluat kuitenkin siihen kapeamman lasin kuitenkin, niin siitäkin voin kysellä kohtuullista tarjousta tuosta naapurista.- injan
Hei,
Meillä on prvekeremontti loppuvaiheessa.
Lumon ei suostu asentamaan vanhat (ei LUMONin lasit ) takaisin.
Voisitko ystäväälisesti neuvoa,
onko mahdollista saada jostakin apua vanhojen lasien asenuksessa .
Uusi lasitus tulisi lian kalliksi meille.
Kiitos - inna.janis
Hei,
Hei,
Meillä on parvekeremontti loppuvaiheessa.
Lumon ei suostu asentamaan vanhat (ei LUMONin lasit ) takaisin.
Voisitko ystäväälisesti neuvoa,
onko mahdollista saada jostakin apua vanhojen lasien asenuksessa . Kiinnostako sinua ?
Uusi lasitus tulisi lian kalliksi meille.
- sa123
Hei nimimerkki "entinen asentaja", toivottavasti saisin sinuun yhteyttä tätä kautta! Jos mahdollista niin olisin kiinnostunut ostamaan sinulta asennuksen parvekelaseihin (käytetyt), asun lpr.
- Anonyymi
Miten noita Lumonin parvekelaseja saa säädettyä? Lasit ovat alkaneet ottamaan kiinni hahlossa olevaan suojukseen kun niitä liuttaa kääntääkseen ne sivulle nippuun. Lasit ovat muutoin hyvässä kunnossa ja olen niitä silikonilla joskus rasvannut että liuku pysyy hyvänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031675
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k871290- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718