Mites on? Mulla alla picasso johon asensin h4 keltaiset polttimot. siis oikeat keltaiset eikä mitään goldeja. (normaali h4 ja päällä keltainen lasikupu) onkohan kuinka säädelty miten ja kuka saa pitää koska ajellessani tulee vastaan vaan vanhoja rättäreitä sun muita sitikoita missä keltaiset valot. Katsastanut olen auton ilman mutinoita. Niin että onko jossain määritelty minkävärinen pitää ajovalon oltava. Ja niille joita kiinnostaa että miksi keltaiset niin vastaan että siksi! muuksi en vaihda!
Keltaiset ajovalot
4
1828
Vastaukset
- xsaristi turisti
Ennenvanhaan ranskalaisissa oli keltaiset, muissa "valkoiset". Taisi ainakin silloin tieliikennelaki tarjota nuo vaihtoehdot. Keltaisen ajateltiin sumussa näkyvän paremmin. Etenkin vanhempaa ranskista olisi noloa ajella muun värisillä. Pitäiskiköhän laittaa xsaraankin?
- Kuskaaja
Ne keltaiset ovat olleet jopa pakolliset Ranskassa, siksi myös vientiautoissa on ollut keltaiset valot.
- Patonki, Ces't tres bien!
Kuskaaja kirjoitti:
Ne keltaiset ovat olleet jopa pakolliset Ranskassa, siksi myös vientiautoissa on ollut keltaiset valot.
Ne keltaiset valot juontavat legendan mukaan sota-aikaan, jolloin ranskalaisten autojen kolonnat tunnistettiin keltaisista kolonnavaloista... Siitä jäi mm. sitikkaan tapa laittaa kaikkiin mustiin autoihin keltaiset lamput jo tehtaalla. Näin oli vielä BX:n alkuvuosien kanssa. Traditio taisi loppua joskus kasvojen kohotuksen aikoihin (eli 87)...
- ajava
Patonki, Ces't tres bien! kirjoitti:
Ne keltaiset valot juontavat legendan mukaan sota-aikaan, jolloin ranskalaisten autojen kolonnat tunnistettiin keltaisista kolonnavaloista... Siitä jäi mm. sitikkaan tapa laittaa kaikkiin mustiin autoihin keltaiset lamput jo tehtaalla. Näin oli vielä BX:n alkuvuosien kanssa. Traditio taisi loppua joskus kasvojen kohotuksen aikoihin (eli 87)...
Keltaisen valon aallonpituus sumussa ja sateessa läpäisee paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701