te, jotka olette tilanneet keittiönne Virosta, kertokaa minulle mistä ja kiitän linkeistä! Onko ollut paljon halvempaa, ja onko hintaan kuulunut asennuskin?
keittiöitä virosta?
17
22140
Vastaukset
- kiitos!
tänne vain kuvia omista keittiöistänne!
- anna
luulin, että täällä voi kysyä mitä tahansa koskien keittiöitä, mutta ehkä ei... sinähän voisit olla lukematta jos virolaisia linkkejä ei kiinnosta. En usko että sulla on valtuuksia päättää mistä täällä keskustellaan... sori vaan.
t. "enskertalainen"
- heeviskä
Me löydettiin yksi sivusto jossa myydään virolaisia keittiökaappeja.
Asennus ei niissä kuulu samaan, kosk tulevat postin kautta.
Mietityttää vaan, että uskaltaako niitä tilata, kun ei näe etukäteen...
Varmaan kuitenkin tilataan ihan just tarkoilla mitoilla paikalliselta keittiömyyjältä kaapit vaikka paljon kalliimmaksi tuleekin, heiltä kun saa asennuksenkin.- anna
Hei! Kyllä se on tietysti aika villiä ostaa jotain mitä ei oo nähnyt, mutta, juteltuani paljon ihmisten kanssa olen kyllä aika varma siitä, että tilataan Virosta. Monet ovat tehneet näin, ja kukaan ei ole ollut pettynyt. Löysin eilen tämän sivuston, käykää katsomassa! Luulen, että me otetaan kaapit täältä, haetaan tollaista vanhanaikaistyyliä ja näiltä löytyy kokemuksia sellaisista, tutustu kuvagalleriaan.
Jatketaan!
http://www.timbermeister.ee/index.php?page=191 - heeviskä
anna kirjoitti:
Hei! Kyllä se on tietysti aika villiä ostaa jotain mitä ei oo nähnyt, mutta, juteltuani paljon ihmisten kanssa olen kyllä aika varma siitä, että tilataan Virosta. Monet ovat tehneet näin, ja kukaan ei ole ollut pettynyt. Löysin eilen tämän sivuston, käykää katsomassa! Luulen, että me otetaan kaapit täältä, haetaan tollaista vanhanaikaistyyliä ja näiltä löytyy kokemuksia sellaisista, tutustu kuvagalleriaan.
Jatketaan!
http://www.timbermeister.ee/index.php?page=191Me katselimme sivuja, jotka on suomeksi. Se on joku firm joka niitä sieltä tuo. Mitetityttää vaan miten ne kaapit voi olla niin halpoja verrattuna suomalaisiin...
- ...
heeviskä kirjoitti:
Me katselimme sivuja, jotka on suomeksi. Se on joku firm joka niitä sieltä tuo. Mitetityttää vaan miten ne kaapit voi olla niin halpoja verrattuna suomalaisiin...
eikö se on aika selvä juttu? palkkatasothan ovat ihan erilaiset siellä...
- Seppo 78
http://raksakimppa.com/keittiokaapit-suomesta-vai-virosta/ (Erittäin hyvä tietolähde mutta tarvii FB tunnukset)
- hannu123
Moi!
Tilattiin keittiö virosta. www.furniture4u.ee. Kaikki toimi hienosti, toimitus ajallaan, hinta kohdallaan ja asennus sisältyi hintaan. lisätietoja saa heiltä kysymyllä. - Enni L
Meille tuli kivitasot Virosta www.diapol.fi , jälki oli todella siistiä toimitus nopeaa. Bongasin firman Suomelasta http://www.suomela.fi/raataloi-ja-tilaa-kivitaso-katevasti-hintalaskurilla.aspx?menu=&area=&noarea=0&category=&std=false Helpotti päätöstä kun sai hinnan helposti. Ei ole kaduttanut.
- tasot suomesta
ei kannata kivitasoja tilata virosta .kotomaasta saa halvemmalla.
- joooko121
tasot suomesta kirjoitti:
ei kannata kivitasoja tilata virosta .kotomaasta saa halvemmalla.
helppo se on huudella mutta etpähän kertonut että mistä...
- finest
joooko121 kirjoitti:
helppo se on huudella mutta etpähän kertonut että mistä...
Me saimme Corian - tasot edullisesti asennettuna. www.staros.ee Sivusto on myös suomeksi
- nykyaikaa
"Virolaista" saa Suomestakin. Levymateriaali on virosta, tekijät ja asentajat myös.
- 25Tamp/
Me löysimme kivestä tason edullisimman tarjouksen Virosta. Työ oli nopea ja hyvä, on otettu huomioon meidän keittiön erityispiirteet.
www.stonegran.fi- viesti2
Nyt on markinoilla edullisella hinnalla kivitasot www.granitop.fi
- Kivitasoa etsimässä
Onko kenelläkään kokemusta tästä firmasta: Granitop? linkki yllä...
- Anonyymi
Hansakivi.ee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249