Seurakunnan rakkaat neuvot on ymmärretty kovin väärin. Eihän nyt hyvänen aika kyse mistään syntilistasta ole, vaan seurakunnan antamista rakkaista neuvoista, jotka suojaavat synniltä.
Käsittäkää hyvät ihmiset nämä neuvot neuvoina, eikä minään syntilistana
Ei nyt -tietenkään- lasi viiniä voi yhtäkkiä mikään synti olla, eihän se ole ollut sitä itselleen Jeesuksellekaan!
Ei vaan - kyse on, vielä kerran todettuna, seurakunnan antamasta neuvosta jättää nyt esimerkiksi se viinilasikin nauttimatta, ETTEI langeta syntiin (eli tässä tapauksessa juopumuksen syntiin)
Neuvot neuvoina, synti syntinä. Alkää sotkeko näitä keskenään!
neuvot väärin ymmärretty
veeälläitsekin
2
306
Vastaukset
- Neuvokas
Seurakunnalle kantaa jokaisen jäsenen (ja mikseipä muidenkin) antaa hyviä rakkaudellisia neuvojaan. Ei pidä olettaa, että on itse aina saamapuolella.
- sanonut
samaa, mutta täällä ihan selvästi tarkoituksella jotkut kääntävät ne asiat päälaelleen ja sitten ihmetellään ja kummastellaan. Olen todennut ettei harva haluaa oikeata tietoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944