life is life!

Machou

Olen kavereideni kanssa ollut parissa Matin viimeisimmässä konsertissa. Aivan mahtava fiilis. Mies osaa asiansa. Luulen, että on vain ajan kysymys kun hän ponnahtaa kansaivälisen megaluokan kiintotähdeksi.

Olemme keräämässä porukkaa joka seuraa Mattia hänen konsertistaan toiseen. Bussilla tulisi edullisemmaksi ja voisi juomisen suhteen olla vapaampi. Koskee lähinnä Vantaan porukoita mutta muitakin matkan varrelta otetaan. Tämän viestin alle voitte laittaa sp-osoitteitanne. Otan yhteyttä ja sovitaan tarkemmin.

7

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksSusuvaan

      Mutta täällä tuntuu olevan niin paljon Matin menestyksestä kateelisia ihmisiä, että en viitsi antaa sp:täni tänne. Ota yhteyttä Matin faniyhdistyksen sivuilla. Olen kyllä kiinnostunut asiasta ja samanlaisia ajatuksia on esitetty muuallakin Suomessa. Itse asiassa meitä taitaa olla melkoinen joukko!

      • tottahan toki

        Masan keikat, mutta kun niitä tulevia keikkoja ei hirveesti tiedossa ole.


    • Rane, Uurainen

      Harmi, ettei Matti ehtinyt pressakilpaan mukaan. Luulen, että istuttivat kiven sisässä häntä, ettei ehdi tehdä kampanjaa. No kuuden vuoden päästä ollaankin sitten Matin tasavallassa?

      Tässähän sitä on aikaa rasvata koneistoa tämä kuusi vuotta, jos nyt Mattia edes näin pienet virat kuin presidenttiys kiinnostaa? Hänellähän tähtäin on kaukana ja korkealla.
      Mutta ilman muuta kiinnostaa nämä fanikeikat. Tulemme toki omalla asuntoautolla koko perheen kanssa ja isoäitikin on innokas Matti fani.

      Joten keikoilla tavataan...

    • Tuulikki.

      Olen valmis. Maksan kyllä erotuksen jos bussinne viitsii kouta tätä kautta. Osuuskaupan hoitajalta kuulin eilen, että täälläkin päin on nousemassa miltei kansanliike.

    • Nila, Muonio

      Kerhätäh täältäh rykimäporukkah myöskii

    • alpo

      hienoa että mati faneilta löyttyy yhteishenkeä!
      Jos businne kulkee joskus tamppereen kaiutta niin ilmoitelkaa!

    • Masa fani

      Hyvä et joku keksinyt tälläisen. Mä haluun ehdottamasti liittyä! Mailaa mulle lisää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe