SaPKo hiljensi uunot

Savonmies

Se on kummallista, kun SaPKon peli ei kulje niin nämä lökäpöksyt hämeen suunnasta huutelevat täällä vahingoniloisina.

Nyt on kaksi hienoa voittoa alla (VT-HT 6-4 ja Ketterä 7-1) ja "YLLÄTTÄIN" näiden pojujen turpavärkki on hiljaa.

Eli kuten olen aiemmin sanonut, riitaa ne tänne tulevat haastamaan. Ininä on alkanut heti kun SaPKo häviää, voittojen tullessa pikku-Villekin katoaa kuin Pieru Saharaan kun huudeltavaa ei löydy.

Minä myöskin reiluna miehenä myönsin kun SaPKo hävisi HeKille Heinolassa että HeKi oli parempi. Näiltä huutelijoilta taasen ei positiivista sanaa SaPKosta löydy, vain silloin huudellaan kun on tappion aika.

Pyyntö SaPKolle! Voittakaa kauden kaikki loput pelit. Pysyvät ainakin hämyhuutelijat muualla vähän aikaa.

9

1394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doe-01

Enpä ole pahemmin ehtinyt kirjoitella tänne tai huuhallekaan..duunia pukkaa aamusta iltaan.

Sulla oli jotain kommentoitavaa siitä WinMX-jutusta,jonka Mystery oli poistanut haahuulta?

• Savonmies

No sehän on hyvä vaan että duunia riittää.

WinMx oli senverran, että minä sain sen silloin toimimaan eräällä ohjelmalla.

En nyt kyllä muista mistä se löytyi tai edes nimeä. Mutta nyt se on minulla 2 viikkoa toiminut, kaverilla ei taasen toimi ollenkaan.

• Doe-01
        Savonmies kirjoitti:

En nyt kyllä muista mistä se löytyi tai edes nimeä. Mutta nyt se on minulla 2 viikkoa toiminut, kaverilla ei taasen toimi ollenkaan.

Mulla taas alkoi toimimaan,kun lisäsin eräitä parametrejä setuppiin.

• ei saa
        Savonmies kirjoitti:

sitten jakaa mitään laitonta verkossa!!!

• Savonmies*****
        ei saa kirjoitti:

sitten jakaa mitään laitonta verkossa!!!

Terve vaan!

Tottakai saa, olen guru.

Onkohan ilojen jakaminen netissä laitonta?

• hui (¥c¥)

höpsis........se jäi oven taakse *tirsk*

Moi sefu!

Moi sefu!

Mopsi on söpömpi kun seehferi tai rottis. Pelkään
        suuria koiria. Pelko ei ole naurun asia.

• näköjään

hiljentäny

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe