Eli paikkoja mistä voi 18v saada lainaa suhteellisen nopeasti ja helposti??? Nyt kaikki osotteet mitä tiedätte....
mistä voi 18v saada lainaa nopeasti
38
33792
Vastaukset
- lainahanat kiinni
Tienaa ensin ja tuhlaa sitten, ettei tarvi siirtyä tonne ulosottopalstalle ruikuttamaan seuraavaksi.
- äiti
Apua. Sain selville, että tyttäreni on ottanut vippiä monesta yhtiöstä, eikä hänellä koululaisena ole mitään tuloja. Jopa vanhempien nimissä, joiden nimillä puhelin on. Nykyajan kakarat ei ymmärrä vielä 18 vuotiaanakaan elämästä mitään. Mitä tapahtuu yrittäjäisälle jonka luottotiedot tärvääntyy, ilman että saa välttämättä itse edes tietää.Vanhemmat- laittakaa kaikki mahdolliset palveluestot kännykkään jos se on nimissänne.
- Anonyymi
äiti kirjoitti:
Apua. Sain selville, että tyttäreni on ottanut vippiä monesta yhtiöstä, eikä hänellä koululaisena ole mitään tuloja. Jopa vanhempien nimissä, joiden nimillä puhelin on. Nykyajan kakarat ei ymmärrä vielä 18 vuotiaanakaan elämästä mitään. Mitä tapahtuu yrittäjäisälle jonka luottotiedot tärvääntyy, ilman että saa välttämättä itse edes tietää.Vanhemmat- laittakaa kaikki mahdolliset palveluestot kännykkään jos se on nimissänne.
Ihan muuten hyvä, mutta ei voi tilata lainaa, JOS:
1) Luottu ylittää 50e (ensiasiakkaat saavat 50e)
2) Liittymä on toisen nimissä
3) Puhelin on toisen nimissä
Muita seikkoja:
1) 18v saa maksimissaan 50e - 100e lainattua
2) 21 saa maksimissaan 500e
3) Jokaisen lainapalvelun maksuaikaa voi pidentää. - njmbyukfughjgu
Anonyymi kirjoitti:
Muita seikkoja:
3) Jokaisen lainapalvelun maksuaikaa voi pidentää.sain lainan , liittymä ei omissa nimissä ja luottotiedot menneet.
- sdgsdg
äiti kirjoitti:
Sori nyt vaan mutta itse vippejä ottaneena tiedän että lapsesi ei voi ottaa vippejä puhelimella joka on vanhempien nimissä, Tilinumeron, sotun ja liittymän pitää täsmätä keskenään
- tosiammattilainen
Anonyymi kirjoitti:
Muita seikkoja:
3) Jokaisen lainapalvelun maksuaikaa voi pidentää.mitä minä olen noita pikavippejä käyttäny niin 18-vuotias saa parhaimmillaan 7500e lainan muuten tiedot pitävät paikkansa... ja palatakseni tuohon lainasumman määrään niin eri yhtiöissä vaihtelee ensi asiakkaan lainan määrä, eli ei se aina ole tuo 50e
- ertyuiopjg
joskus sitä vaan tarvitsee
kannattaa katsoa mistä lainaa
tässä parhaat lainat
vertaile hintoja ennen kuin lainaa otat
www.lainahaku.com - oohoooo
joskus sitä vaan tarvitsee...
tässä kaikki hyvät paikat
joku voi lainata :)
www.lainaa.shopfi.info
vertaile - Juuhpuuh
sdgsdg kirjoitti:
Sori nyt vaan mutta itse vippejä ottaneena tiedän että lapsesi ei voi ottaa vippejä puhelimella joka on vanhempien nimissä, Tilinumeron, sotun ja liittymän pitää täsmätä keskenään
No eikö se ole lapsellisen helppoa muka selvittää isukin ja äitylin sotu ja tilinumero?
- 20+14
Juuhpuuh kirjoitti:
No eikö se ole lapsellisen helppoa muka selvittää isukin ja äitylin sotu ja tilinumero?
Kerropa myös, miten lapsi saa lainaamansa rahat vanhempien tililtä? Ilman että vanhemmat huomaa mitään outoa tiliotteessaan?
- vippaaja
tekstivippi.fi (100e)
pikavippi.fi (100e)
monetti (80e/160e)
viestilaina.fi (100e)
viestivippi.fi (100e)
noi on ainaski sellasii mist saat nopeesti ja ilman takaajia. ite oon iha pulassa noitten kanssa. :( tullu otettuu noist kaikista. - lainaava
saa muuten toisten nimilläki samasta puhelimesta noita vippejä!!! väitetään ettei ole mahollista, mut oon kokeillut, ja kyl sen saa!!
kuha tietää vaa sen henkilön hetun!- HALLOOOO
EI MISTÄÄN KOSKA VIPI MAKSETAAN HAKIJAN TILILLE JA JOS KÄYTÄT TOISEN SOTUA TEET KIROKSEN
- ....
Eikös se pankki ole ollut helpoin, halvin, joustavin - ja aina on saanut lisää jos tulot ovat antaneet myöden...
- JP
Kannattaa mennä pankinjohtajan puheille!!
- PIISKATA PITÄISI
JOS HALUAT KUSEEN, NIIN OTA VAIN LAINAA. SITÄ KYLLÄ SAA VAIKKA MISTÄ , MUTTA YLEENSÄ KORKOKIN ON SEN MUKAINEN. NOPEA LAINA ON ASKEL TUHOON! PAINA SE MIELEEN!
- jargonaut
Tämä ei ole osoitettu vain ap:lle, vaan myös muille samanikäisille, joilla on samanlainen rahantarve:
Ennen kuin otatte lainaa, miettikää, miten järjestätte sen takaisinmaksun!
Jos vastauksenne alkaa sanoilla "en tiedä", "en ole varma", "jotenkin", "kyllä mä jotain keksin" tai muulla vastaavalla epämääräisyyttä tai epävarmuutta ilmaisevalla ilmaisulla, älkää ottako sitä lainaa. Toisin kuin moni muu asia elämässä, laina ja velka ovat asioita, joita velkoja ei tule unohtamaan, eikä niitä pääse selittelemällä karkuun. Ja jos niitä ei hoida ajallaan, ne vain kasvavat korkoa, niihin lisätään sakkomaksuja ja usein kasvavat niin suuriksi, että puhutaan jo moninkertaisesta takaisinmaksusta.
Elämässä voi mokata monella tavalla, mutta tätä virhettä voi pahimmillaan joutua maksamaan pitkään. - luotettavasti
Tässä hyvät ja luotettavat
www.lainaa.inno-net.com
Muista kuitenkin ottaa lainaa herkiten, jottei luottotiedot menis.. - Veljen poika
Kirjastosta saa lainoja suhteellisen nopeasti ja vaivattomasti, ja kaupan päälle saa bonuksena vielä sen, että lainanhoitokulut ovat 0,00 euroa ja että luottotietojen tärvääminen vaatii todellista yrittämistä. Rahan lainaamisen kanssa onkin sitten syytä olla hieman varovaisempi.
- uusipaikkalainaa
http://www.aasa.fi jota kannattaa kokeilla...
- Joopa joo
lainaa 18 vuotiaille. Toki voithan sitä kokeilla jos haluat. Hakeminenhan ei maksa mitään :D
- Erik31
Parhaat vinkit lainoihin ja muihin tapoihin saada rahaa löytyy http://lainaarahaahelpostijanopeasti.blogspot.com/
- Paappa
Älä nuori pilaa tulevaisuuttas!!!
- 20
Älkää ihmeessä klikatko! Linkistä saa tippurin.
- lainaajaakko12
Tämä näyttäisi olevan ihan hyödyllinen ja objektiivinen teksti: http://www.rahatalo.fi/lainaa-18-vuotiaalle-rahat-heti-tilille/
- tottamaarjooei
*huokaus*
Vaikuttaa sille, että ap. ei ole millään tapaa perillä siitä millaisia hankaluuksia järjetön velkaantuminen tuo vastaan ja nopeasti.
Älä pilaa elämääsi heti kun saat täydellisen vastuun. Ei sillä velka on myös mahdollisuus, mutta ei velkaa oteta mistä vaan ja miten paljon vaan. nyt vaan pennit purkkiin ja säästämään ja velkaa otetaan vain asioihin joissa on järkeä... ei bailaamiseen ja kavereitten viihdyttämiseen!- jfjfgjfgjggj
Ap. on jo kohta 30-vuotias, mutta tässä päivitetty lista kaikille nykyisille 18-vuotiaille (tai kohta 18 vuotta täyttäville, jotka suunnittelvat jo elämäänsä eteenpäin). Sen jälkeen kun Suomen Rahoitusyhtiö lopetti lainaustoimintansa, listasta tuli lyhyt.
Euroloan https://www.euroloan.fi/
Lainasto https://www.lainasto.fi/
Pikavippi.fi (OPR-Vakuus Oy) http://www.pikavippi.fi/
Reissuvippi (Lainasto Oy) https://reissuvippi.fi/
Seuraavassa paikassa on ikärajana 19 vuotta:
Credit24 (IPF Digital Finland) https://credit24.com/
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653442Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282990- 1212366
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452- 121424
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822