Eli voisiko joku sanoa kokemuksiaan siitä, mitä maksaa Bravon 80 000 km:n määräaikaishuolto?
Ja jos joku vastaa että "mikset soita korjaamoon", niin vastaan jo etukäteen, että siksi, koska täältä kysyminen on kivempaa.
Kiitoksia.
Bravo 80 tkm huolto
hinta?
3
866
Vastaukset
- Uno Mirafiori
Muistaakseni ovh oli vuonna 2003 230E merkkiliikkeessä(ei Delta-Auto).Noin vanhaa autoa ei kannattane viedä Deltaan huoltoon,monet yleiset korjaamot tekevät huollot huoltoohjelman mukaan ja halvemmalla.
- Jolas
Taitaa kuulua tuohon huoltoon myös jakohihnan vaihto, joten hintaan voi laittaa vielä sen 200-> lisää!!!
- hihna
Jolas kirjoitti:
Taitaa kuulua tuohon huoltoon myös jakohihnan vaihto, joten hintaan voi laittaa vielä sen 200-> lisää!!!
Hihnan vaihto on ainakin useimmissa fiateissa (stilo, punto) 60 tkm:n välein, dieseleissä 120 tkm.
Ai niin, temprassa taisikin olla 105 tkm.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164990Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293613No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452440- 501568
- 411520
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241434- 141262
- 271168
- 161132
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221097