Onko kellään kokemuksia RCBS.Load version 3:n toiminnasta ja tietoa kukahan sitä Suomessa edustaa?
RCBS-latausATKohjelma
1
394
Vastaukset
- Järjetön Patruuna
Siis RCBS:n CD:llä on lähinnä vanhoja latausoppaita, joista lienee jonkin verran hyötyä, jos on käytettävissä sopivia komponentteja. Suomessa ollaan kuitenkin sidoksissa jonkin verran esim. ruudissa kotimaiseenn valmistajaan, jonka opaita saa muutenkin esim. netistä.
Lisäksi siinä CD:ssä kaikkea pientä sälää, joilla voi helpottaa jälleen lataamiseen liittyviä laskuja, muunnoksia jne. Varsinainen "sisäballistiikka" softa se ei ole. Jos sellaista haet niin voisi olla hyvänä kaupallisena vaihtoehtona QUICK LOAD, jota saat tilattua Saksasta netin kautta. Maksanee n. 140 Euroa kuluineen. Sillä voit laskea sisäballistiikkaan liittyviä asioita, kuten latausarvoja ja mukana seuraavalla QUICK TARGETilla ulkoballistiikkaan liittyviä seikkoja, kuten lentoratoja jne.
RCBS:n softan voit ostaan aseliikkeestäkin, joka muutenkin myy RCBS:n kamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2435771Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304234Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212440Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3022241Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611319Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1381248Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331237- 351014
- 171944