Missä paras palvelu, sekä hinta/laatusuhde??
Oulun Autokorjaamot
7
1478
Vastaukset
- Saga
Mä oon kuullu et Oulussa hintan lähellä olis hyvä autokorjaamo.Se on vasemmalla,toisella puolella valoristeystä mentäessä kuusamontietä.Todella hyvää palvelua olen sieltä saanut
- jarkka
autokorjaamo P.Nisula.
- Vakioasiakas melkein 10 v
Kertovat etukäteen, että mitä homma maksaa ja miten se tehdään. Joko omilla osilla tai avaimet käteen periaatteella. On siinä shellillä.
- Nimim. susi & sekunda
Toppilan autohuollossa hinta ja laatu kohtaavat toisensa. Eli suhteellisen halpa on myös (todella)huono. On siis kohtalaisen edullinen narikka, mutta puolet sovituista töistä tuppaa unohtua tekemättä, eli rutastaan äkkiä kasaan että päästään kahville. Ei se tyhmä asiakas kuitenkaan ymmärrä sen kärryn päälle. Vaihtoehtoisesti saattavat vaihtaa sellaisia osia, joista ei ole etukäteen sovittu ilmoittamatta asiakkaalle mitään.
Takuuasioista jos tulee kysymys, niin Karilta menee muisti ja takaovi kutsuu. Hipoo pörhön asiakaspalvelun huonoutta. - Anonyymi
ei ainakaan TS-CAR OY:LLE kannate viiä surkeaa työyä ja sutki pulju muutenki tosi pärnasenkorjaamoiten kuningas
- Anonyymi
Jos haluaa laadukasta tekemistä ja suoraselkäistä palvelua niin ei ainakaan mikään merkkikorjaamo.
- Anonyymi
Ite oon korijannu vuojesta 1972 lähtiin ku sillon ostin ensimmäisen auton. Paitti siittä ensimmäisestä autosta piti käyttää vaihteiston pääakseli laakerin vaihosa liikkeesä ku ei itellä ollu prässiä. Eikä oo vieläkään.
Ku ite tekkee niin saa tehä niin hyvvää laatua ku haluvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760