Osaako joku konsultoida,ongelmana on
W124:n pimentynyt mittarivalojen polttimo,sulake on kunnossa.Toinen on
lämmityslaitteen toinen "rulla"joka on
pimeänä.Vilkut ja valot sentään toimii
ja niitä myös käytän.
Mittarivalot pimeänä
3
523
Vastaukset
- Timo L.
Lämmityslaitteen rulla:
-vedä puhaltimen nopeusnuppi sekä suuntausnuppi _suoraan_ irti (älä nytkytä paljoa, saattaa pelkkä nuppi jäädä käteen ja kanta jää kiinni)
-poista polttimot
-kieritä nuppien alla olevat mutterit auki, jotka pitävät puupaneelia
-avaa kaksi ruuvia lämmityslaitteen puupaneelin alapäästä, radion luota (saatat joutua poistamaan radion)
-nosta puupaneeli alapäästään kohottamalla pois paikoiltaan. Tästä eteenpäin muistini alkaa pätkiä, mutta muistaakseni polttimo on joko rullan sisällä, tai valo heijastetaan sinne samalla tavalla kuin puhaltimen nopeussäätimen kehään.
Mittarivaloja en ole uskaltanut käydä sorkkimaan, kuka tietää helpoimman konstin? - Oululainen
Tässähän saa ruuvaajan maineen kun alkaa neuvomaan mittariston irroituksia...
No muistelen kuitenkin sen irtoavan pelkästään takaapäin työntämällä eli jalkatilasta verhous irti ja käsikopelolla voi työntää mittaristoa n. 5 cm jonka jälkeen kannattaa irroittaa mittarivaijeri. Johtosarjassa on löysiä vähän enemmän joten mittariston saa rattia vasten ja tämän jälkeen pääsee käsiksi takapuolella piirilevyssä oleviin lampun pitimiin(niihin isompiin, pienemmät ovat merkkivaloille)
Näillä ohjeilla ei ainakaan saa mitään rikki joten voipi kokeilla. - Jampe
ainakin vanhasta asconasta saa edellä kuvatun vian korjattua lyömällä nyrkillä mittaritaulua. Yleensä valo syttyy. Jos ei syty, ei se haittaa, koska ei sieltä mittareista loppujen saa mitään sellaista informaatiota, jolla olisi todellisessa elämässä hyötyä = irtonaisten puhelinnumeroja, lotto tai veikkausvinkkejä tms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295