en tahtoisi häiritä..

Estel

..mutta tahtoisin apua. ei ole kyse mistään maailmaa kaatavasta asiasta, mutta tahtoisin suuresti kuulla eri luonnonuskonnoista. en tiedä mistään mitään, olen tälläinen perustyyppi sieltä mistä kaikki on.. en kaipaa erilaisuutta vaan tahtoisin tietää hieman erilaisista uskonnoista ja mitä niihin sisältyy.. uskonnoista olisi niin mukava keskustella oikean laisten ihmisten kanssa ja uskon että tältä palstalta niitä löytyy..

-minä, se alhaisista alhaisin, yksinäisistä yksinäisin, sieluista tuntemattomin-

7

457

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qwerty

Onko sinulla mielenrauha tällä hetkellä?
      Jos haet tukea ja turvaa - uskonnosta voit sen saada mutta kauanko se kestää JOS esim yhteisöllisyyden antaman turvan vuoksi niissä riennoissa kuljet.
      Etsi itsesi ensin - jos sitten kaipaat uskontoa vielä, mieti uudestaan.

• Estel

minulla itse asiassa on mielenrauha tällä hetkellä.. en hae tuke ja turvaa vaan minusta on mielenkiintoista kuulla muiden perusteluita omalle uskolleen, miksi juuri se uskonto? jne.

• utu
    • Vilja
      • maagikko

Soveltamalle eri uskojen/elämänkatsomusten kautta kaikkea sitä hyvää minkä niistä löysin.Sain samalla henkisen kodin. Jossa tiedän milloin mikin tapahtuna tilanne elämässäni on juuri minulle parhain.Vaikka kuinka huonosti menisi,tiedän silläkin olevan tarkoituksensa. Luottaen yläkerran johdatukseen Ja olen sitoutunut auttamaan.Oman kokemusten kautta tiedän mikä milloinkin on avuksi jollekin tarvitsevalle.Tämä ei ole kehua vaan totuus ja elämänkatsomus.

• Estel
        maagikko kirjoitti:

Soveltamalle eri uskojen/elämänkatsomusten kautta kaikkea sitä hyvää minkä niistä löysin.Sain samalla henkisen kodin. Jossa tiedän milloin mikin tapahtuna tilanne elämässäni on juuri minulle parhain.Vaikka kuinka huonosti menisi,tiedän silläkin olevan tarkoituksensa. Luottaen yläkerran johdatukseen Ja olen sitoutunut auttamaan.Oman kokemusten kautta tiedän mikä milloinkin on avuksi jollekin tarvitsevalle.Tämä ei ole kehua vaan totuus ja elämänkatsomus.

vastauksestasi.. minusta sinulla on oikean lainen näkökulma uskontoon.. olen iloinen että keskityt hyvään, on vaikea kuvitella kenenkään tahtovan pahaa.. mutta valitettavasti emme voi tietää. ja en tiedä onko se niin valitettavaa.. mitäköhän sitä tuli taas selitettyä.. noh tahdoin vain sanoa että sinulla on oikea näkökulma.. yritän itse samaa, mutta en viestisi perusteella vaan jo ennen sitä.. noh.. eipä tässä muuta =)

• maagikko
        Estel kirjoitti:

vastauksestasi.. minusta sinulla on oikean lainen näkökulma uskontoon.. olen iloinen että keskityt hyvään, on vaikea kuvitella kenenkään tahtovan pahaa.. mutta valitettavasti emme voi tietää. ja en tiedä onko se niin valitettavaa.. mitäköhän sitä tuli taas selitettyä.. noh tahdoin vain sanoa että sinulla on oikea näkökulma.. yritän itse samaa, mutta en viestisi perusteella vaan jo ennen sitä.. noh.. eipä tässä muuta =)

Täy kirjastosta lainaamassa hyvä kirka.
        Äitini Tuuli.Se antaa paljon.
        Kiitos myös kauniista sanoistasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      135
      865
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      629
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      578
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      543
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      532
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      49
      490
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      452
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      417
    Aihe