haittaako ikäero

mietteissään

tapasin tuossa taannoin minua vanhemman, mielenkiintoisen miehen. ja haluaisin nyt tietää mitä mieltä miehet ovat yli 6 vuoden ikäerosta. mies on osoittanut kiinnostusta ja samoin minäkin. olen ulkonäöltäni erittäin viehättävä, ja pelkään että tämä mies haluaa tavata minua vain siksi, että olen nuori ja kaunis. ikäänkuin lisätäkseen valloitustensa luetteloon parikymppisen nätin tyttösen. voiko vanhempi mies olla kiinnostunut nuoresta naisesta muustakin syystä kuin seksistä? toivon pikaisia vastauksia. kiitos jo etukäteen!

12

1723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikään

iso ikäero, varsinkin kun mies on vanhempi.

• noin

tuskin se ikä aiheuttaisi sen, että katselee naista vain siksi, että hän on viehättävä tai nuori. Eli tämä mies on 26 ja sinä 20? Eihän 26 vuotias ole edes vanha! Ikäerolla ei ole todellakaan mitään tekemistä ihmisen luonteen kanssa. Mistä sinä tiedän, että hän etsii vain seksikumppania...? Ehkä menet nyt kuitenkin puhumaan hänelle ja selvität asian. Teen selväksi, että haluat muutakin kuin seksiä ja seksisuhteen. Älä mieti ikää, sehän on todellakin vain numeroita. Jos molemmat on vielä nuoria niin mikäs siinä, anna mennä ;) Olet jo aikuinen ihminen ja saat itse päättää asioistasi, joten älä pidä itseäsi liian nuorena hänelle, sillä et ole.

• jokunen

Ei tuo ikäero kovin iso ole. Vaikea sitä on sanoa mitä mies miettii, joku mies voi hyvinkin olla vain nuoren nätin pillun perään, joku toinen taas ihan vakavan suhteen haussa.
      Usko omiin mielipiteisiisi...

• minä sinua

jos naama on nätti ei se tee pilluu nätiks!
        Onks nättii pilluu oleeskaa?

• mietteissään

minunkaan mielestäni ikäero ei ole suuri, ei todellakaan. minua ei häiritsisi suurempikaan ero. pelkään vaan että häntä saattaa häiritä. kiitos vastauksista ja hyvää jatkoa kaikille palstan lukijoille!

• aloittaja
        minä sinua kirjoitti:

jos naama on nätti ei se tee pilluu nätiks!
        Onks nättii pilluu oleeskaa?

no ei pimpsaa varmaan nätiksi voi sanoa mutta joku siinä kuitenkin miehiä niin pirusti kiinnostaa. ihan samaa voi muuten sanoa pippelistä. ja joo jos esitelet tytön kavereillesi niin ei ne ainakaan yleensä sitä pimperoa nää, vai näkeekö en tiedä?

• valistaja äskeinen
        aloittaja kirjoitti:

no ei pimpsaa varmaan nätiksi voi sanoa mutta joku siinä kuitenkin miehiä niin pirusti kiinnostaa. ihan samaa voi muuten sanoa pippelistä. ja joo jos esitelet tytön kavereillesi niin ei ne ainakaan yleensä sitä pimperoa nää, vai näkeekö en tiedä?

miehen kalu on hienompi,'nätimpi' tai miten vaan.

• sinä
        valistaja äskeinen kirjoitti:

miehen kalu on hienompi,'nätimpi' tai miten vaan.

olet nähnyt vain rumia pimppejä ja vain oman pippelisi. tai sitten olet homo tai kieroutunut. en ainakaan voi kuvitella että mies joka pitää kaikkia maailman naisten sukupuolielimiä rumina ja epämiellyttävinä on hetero joka voi vielä kiihottua niistä.

• olenkin nainen
        sinä kirjoitti:

olet nähnyt vain rumia pimppejä ja vain oman pippelisi. tai sitten olet homo tai kieroutunut. en ainakaan voi kuvitella että mies joka pitää kaikkia maailman naisten sukupuolielimiä rumina ja epämiellyttävinä on hetero joka voi vielä kiihottua niistä.

ja miehet eivät useinkaan kiihotu naisen värkin näkemisestä vaan siitä ihanasta tunteesta jonka se saa aikaan kun pääsee kalunsa sinne työntämään.
        Ja tietoisuudesta että saa.
        Ei itse värkin näkemisestä.

• näkemys
        olenkin nainen kirjoitti:

ja miehet eivät useinkaan kiihotu naisen värkin näkemisestä vaan siitä ihanasta tunteesta jonka se saa aikaan kun pääsee kalunsa sinne työntämään.
        Ja tietoisuudesta että saa.
        Ei itse värkin näkemisestä.

sinulla sitten naisena on miehen seksuaalisuudesta.

• miehenä
        näkemys kirjoitti:

sinulla sitten naisena on miehen seksuaalisuudesta.

kaksipuolinen näkemys miesten seksuaalisuudesta.

• vanhempi mies

En todellakaan halua mitään seksisuhdetta vaan kunnon suhteen =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe