No niin. Nytpä loppui, pojat ja tytöt se sokoksen parkissa retuaminen.
Ajokielto klo 22-06.
Täältä ikkunoista näkee todella hyvin nuo rekisteriotteet, jos ei joku usko :)
Helvettiläinen...
Loppu sokoksen parkille
6
1301
Vastaukset
- sentään
Röntgenkatseenko omistat,mulla ainakin on rekisteriote hanskalokerossa...kuinka ihmeessä sen sieltä näät??
- kyksyjä
Eikö sulla sitten muka oo??
- minä
Luuletko että saat tuolla kommentilla sen ajelun loppumaan? En usko että se kiellettyä on. Ja vaikka olisikin niin tuskin se niitä ajelijoita estää. Virkavalta siihen puuttukoon jos on tarvetta.
- landelta kattomaan
mut tuu päiväsaikaan.. ja varaa rahaa pysäköintiin: sokoksen parkissa pysäköintikin on nyt 24h -ja ajokielto parkkiin todella 22-06 välillä. Kyylät saa luvan sakottaa jo ajamisesta majailusta ;) Mun puolesta "pelkät" ajelijat sais olla siel ihan rauhassa, mut koska seassa pyörii näitä aivottomia basson paukuttajia... Syyttäkää heitä paikan menetyksestä..
- Hende
Ärsyttävää kun nuorilta kielletään viimeisetkin kokoontumispaikat. Aina siirrytään seuraavaan paikkaan ja kohta sielläkin on kieltomerkit pystyssä. Todella ahdasmielistä porukkaa...
- Leeko
Kokoontuminen ei ole ongelma. Metelöinti ja ilkivalta on. Jos osaisitte olla aiheuttamatta kaikkia ärsyttäviä lieveilmiöitä kokoontumispaikoillanne, niin tuskin niitä niin usein kiellettäisiin. Mutta kun ei onnistu. Aina pitää tuoda mukana se meteli, roskaaminen, lasinsirut, tappelut ja paikkojen huvikseen särkeminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780