polkeeko autokeskus matukan hintaa?

6m, m6

M6 2.0 wagon 33tkm 2003 20450euroa, putooko mazdasta
noin törkeen nopeesti hinta?

8

1915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JoTe

Ei se oikeesti ole noin paljon pudonnut jos pysyy merkissä. Vaihdettu varmaan Primeraan, joiden hinnat poljettu keinotekoisen alas jotta kauppa kävisi (ja käyhän se noilla dumpatuilla hinnoilla). Täytyyhän vahdokki olla halvempi kuin uusi oman merkin kilpaileva malli.

• hege

mä haluan tietää missä tota autoa myydään käyn heti hakemassa.. todellinen hinta tolla autolla on joku 23000-25000 riippuu varusteista..

• hege

• tavallista

Autoliikkeet hyvittää noin vähän, koska ne tarvitsee jotain katetta vaihtoautoille. Ne laittaa sitten siellä vaihtoautopuolella hintapyynnöksi 26000 euroa ja antaa seuraavalle ostajalla 2 tuhatta euroo alennusta ja kerää näin voittoa neljä donaa.

Nykyää on vaikea saada käytettyjä kaupaksi nopealla myyntiajalla, varsinkin kun Mazda 6 alkaa olla jo tosi paljon käytettynä myynnissä. Liikkeen pitää ottaa huomioon se, että auto seisoo pitkää liikkeessä ja sille pitää ottaa katetta.

Mä olen kanssa vaihtamassa Mazda 6 pois ja samassa suhteessa ovat tarjonneet eri liikkeissä vaihdossa uuteen. Aion yrittää myydä autoni itse, koska silloin voin saada siitä oikean hinnan.

• m6, 6m

ei ollut hyvityshinta, se oli pyyntihinta!
        auto on muuten myyty, en kerennyt edes koeajamaan.

• Vaihto edessä

Huonosti ovat sinulle tarjonneet. Itselläni 84000 km ajettu vuosimallia 2003 M6 2.0 Wagon. Vaihdossa uuteen (M6 tai Octavia/Superb) lupasivat 24500 Eur. Samanlaista hyvistyshintaa tullut Opel-, Ford- ja Audiliikkeistä.

• ale
        Vaihto edessä kirjoitti:

Huonosti ovat sinulle tarjonneet. Itselläni 84000 km ajettu vuosimallia 2003 M6 2.0 Wagon. Vaihdossa uuteen (M6 tai Octavia/Superb) lupasivat 24500 Eur. Samanlaista hyvistyshintaa tullut Opel-, Ford- ja Audiliikkeistä.

Onko ihmiset huomanneet Mazda 6 huonon/olemattoman ruostesuojauksen ja näkyykö se jo käytettyjen hinnoissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe