Minä ken myös olevani liika kiltti ihminen. En ole väkivaltainen ja jos joku riitelee kanssani on jo vika toisessa.
Armeijan kutsunnoissa minut vapautettiin epäsosiaalisen persoonallisuuden häiriön vuoksi. Tuossakin lääkäri kiusasi minua perättömillä väitteillä. Ihmiset pelkäävät minua koska olen ollut monta kertaa vankilassa. Ei minua tarvitse pelätä, koska en varmasti itse aiheuta koskaan riitaa.
Naisia on ollut mutta olen ne jättänyt koska ovat olleet epäsopivia.
Minä olen liian kiltti ja oikeastaan hyvä ja rauhallinen luontoihminen.
Liikakiltteys on kamalaa
3
520
Vastaukset
- suti
Jos olet niin kiltti ja hyvä ja rauhallinen, miksi olet ollut monta kertaa vankilassa? Liiasta kiltteydestä vai?
- Narsissit kukkii
Olen ollut kyllä vankilassa mutta ihan mitättömistä jutuista. Noistakin toiset ovat päässeet yhdyskuntapalveluun mutta minä en. Kyllä liiasta kiltteydestä sakotetaan.
Täällä on del niminen puhunut muotisairauksista. Uskon, että tuo epäsosiaalisen leima lyötiin minuunkin koska se on muotia. Jostain ne syyllisetkin täytyy etsiä ja kukapa olisi parempi kuin entinen vanki.
Viranomainen on omainen mutta millainen sellainen. Omainenhan tarkoittaa kaikkea hyvää mutta viranomainen, hmm, kalskahtaa oudolta omaiselta. Vainoaa tavallista tallaajaa kehdosta hautaan aina kytäten saisiko mistään kiinni. Ei semmonen ole mikään omainen.
- kossu
Mulla on tietynlailla sama "ongelma". olen monien mielestä kiva ja sympaattinen jne.mutta omasta mielestä liian kiltti.Itsekin olisin varmastikin vankilassa vieraillut, mutta on ollut hyvää onnea.pointti on siinä, että kun on liian kiltti, kasaa sen paskan sisälle.joskus sen on tultava ulos.Onneksi löysin terapiasta apua ja enää en suunnittele niittaavani (ainakaan koko ajan) jokaista narkkaria tai puliukkoa tai muuten vain minun mieltäni järkyttävää tapausta.Oli monta kertaa lähellä etten vain esim.tönäissyt jotain päätä aukovaa narkkaria,(ei minulle), kylmästi bussin alle tai muuta vastavaa. olen ymmärtänyt asioita ja vielä on paljon ymmärrettävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756