nyt on alkanu tuleen särkeviä finnejä

mitäs ne on?

mulla on nyt alkanu tuleen kasvoihin semmosia tosi tosi tosi kosketusarkoja finnejä, jos vähänkin hipasee niin kipu on mieletön!! ja osa niistä on sellasia,että ne vaan on kipeitä patteja, ei valkopäisiä ollenkaan! tai sitten se valkoinen pää tulee myöhemmin. mitä nämä on??

ps. voiko finnin torjua vielä jotenkin tuossa tilanteessa,kun valkosta päätä ei näy, mutta inhottava kipu tuntuu??

4

991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulla

Jos sinulla on mahdollisuutta, mene ihotautilääkärille näyttämään. Turhaan sitä kärsii jos apua on saatavilla. Itselleni (yli 40-v) tuli samanlaisia kasvoihin ja katslin hommaa pari vuotta. Sitten menin ihotautilääkärille ja kas kummaa, mulla olikin akne. Lääkekuuri päälle ja ihanaa, kipeät patit katosivat. Kunpa olisin älynnyt mennä aikaisemmin. Turhaan kaikenmaailman tököttiä naamaan vedellä.

• ovat

acnekystia.

• on>

luultavasti ontelofinnejä. Jos puristaisit niitä tarpeeksi lujaa, niistä roiskuisi verensekaista talimössöä aika suuri määrä. Niistä tulee helposti rokonarpia. Itse kärsin myös kyseisistä tulehduksista, mutta Oxyskin-geeli ja sinkkikuuri on ne poistanut.

• tommosia

sit älysin mennä ihotautilääkäriin, sain antibiootit, nyt oon n. kuukauden popsinu niitä, finnit lähti aika nopeasti, oko kuurin aikana tullut tasan yksi tommonen kipeä patti. Ja oon sitä ennen kokeillut vaikka mitä voiteita jne, mikään ei niihin tehonnu, et kyl ne lääkkeet kannattaa näihin hankkia.Ite oon tosi tyytyväinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3982
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2297
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      827
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe