Ketään hiiren omistajia??
HIIRI
8
199
Vastaukset
- hiiruli92
No mulla on kaksi hiirtä, Toffo ja Minski.. xD
- dracudella
Minkäs ikäisiä hiiri neitosi(?) ovat? :D
- hiiruli92
dracudella kirjoitti:
Minkäs ikäisiä hiiri neitosi(?) ovat? :D
Nyt noin kolmen kuukauden ikäisiä =)
- dracudella
hiiruli92 kirjoitti:
Nyt noin kolmen kuukauden ikäisiä =)
Osaatkohan neuvoa,että mistä saisi hiirille(2 tytölle) kunnon häkin hankittua?
- hiiruli92
dracudella kirjoitti:
Osaatkohan neuvoa,että mistä saisi hiirille(2 tytölle) kunnon häkin hankittua?
Kannattaisi varmaankin kierrellä monissa eläinkaupoissa ja katsoa, löytyykö sopivaa. Myös käytettynä voi saada hyvän häkin. Toivottavasti auttoi edes hieman.. :P
Eli kaksi hiiripoikaa löytyy, asustavat omissa dunissaan.
Tuohon häkkikysymykseen sanon, että ei hiirelle häkiä vaan terraario tai duna. Esim. Ferplastin miniduna on hyvänkokoinen muutamalle naaraallekin, koko 55 x 39 x 27 cm. Helppo pitää puhtaana, estää vetoa (hiiret ovat herkkiä vilustumaan) ja koko oikein näppärä. Kuva dunasta (toiv. linkki toimii); http://www.lemmikkiexpress.fi/product_details.php?p=436- dracudella
Mutta eikös tuohon dunaan ole vaikeampi rakentaa eri tasoja? siksi olen häkkien kannalla..
- e.e.o.
Olen kasvattanutkin hiiriä jonkun verran, mutta määrä pysyy sellaisena että voin juoksuttaa kaikkia kunnolla vapaana joka päivä. Joten 31 kpl on ollut mulla maksimi. Tällä hetkellä on 26. Hiiret ovat aivan mahtavia! Mun ensimmäinen nisäkäslemmikki oli hiiri ja ne ovat kyllä vieneet mun sydämeni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281