Kertoisko joku..

Star

Mistä saan tietää nousevan merkkini?

11

2028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pystyt tekemään itsestäsi kartan useissakin osoiteissa mutta itse suosin näitä:

      - www.astro.fi(suomenkielinen)
      - www.astro.com(englanninkielinen)

      Ennen kuin lähdet karttaa tekemään Sinun pitää selvittää nämä asiat:

      -Syntymäpaikka
      -vuosi ja päivä
      - kellonaika(jos et sitä tiedä voit selvittää sen sairaalasta)

      Sitten vain menet jompaan kumpaan osoitteeseen ja teet kartan!

    • Nousevamerkki merkitään kartaan AC:nä tai asc muodossa.Sen pystyt katsomaan myöskin kartan vieressä olevasta taulukosta!

      • Star

        Kiitos, Leena. Menin tuonne astro.fi:n sivuille, jonne piti rekisteröityä. Sen jälkeen vaadittiin jotain astro-pisteitä, jotta olisin voinut jatkaa. En siis saanut tuolta merkkiä selville.
        Onko olemassa jotain sivuja, joilla on maksutonta selvittää nousumerkki?


      • sivusto
        Star kirjoitti:

        Kiitos, Leena. Menin tuonne astro.fi:n sivuille, jonne piti rekisteröityä. Sen jälkeen vaadittiin jotain astro-pisteitä, jotta olisin voinut jatkaa. En siis saanut tuolta merkkiä selville.
        Onko olemassa jotain sivuja, joilla on maksutonta selvittää nousumerkki?

        on muuttununut sitten huonompaan suuntaan. Minä ainakin sain entisessä katsottua nousevan merkkini..

        Luulisin, että ainoa keino on katsoa se tuolta Astro.com:sta.


      • Poison
        sivusto kirjoitti:

        on muuttununut sitten huonompaan suuntaan. Minä ainakin sain entisessä katsottua nousevan merkkini..

        Luulisin, että ainoa keino on katsoa se tuolta Astro.com:sta.

        Eihän se maksulliseksi ole muuttunut? Minä ainakin pystyn katsomaan karttaani ilmaiseksi.

        Noh, tässä toinen sivusto:
        http://www.astrotheme.fr/en/webmasters_2.php

        Klikkaa sitä "Map of the heavens"-juttua ja syötä omat tietosi sinne. Jos haluat nähdä aspektit ja muut tiedot tekstinä niin karttasi saatuasi rastita ne alla olevat laatikot ja klikkaa "Refresh".


      • Star
        Poison kirjoitti:

        Eihän se maksulliseksi ole muuttunut? Minä ainakin pystyn katsomaan karttaani ilmaiseksi.

        Noh, tässä toinen sivusto:
        http://www.astrotheme.fr/en/webmasters_2.php

        Klikkaa sitä "Map of the heavens"-juttua ja syötä omat tietosi sinne. Jos haluat nähdä aspektit ja muut tiedot tekstinä niin karttasi saatuasi rastita ne alla olevat laatikot ja klikkaa "Refresh".

        Miten sä pystyit katsomaan karttaasi? Mä en ainakaan pystynyt. Tulkintaan tarvitsee 10 astro-pistettä, mulla ei oo yhtään.


      • Star
        Poison kirjoitti:

        Eihän se maksulliseksi ole muuttunut? Minä ainakin pystyn katsomaan karttaani ilmaiseksi.

        Noh, tässä toinen sivusto:
        http://www.astrotheme.fr/en/webmasters_2.php

        Klikkaa sitä "Map of the heavens"-juttua ja syötä omat tietosi sinne. Jos haluat nähdä aspektit ja muut tiedot tekstinä niin karttasi saatuasi rastita ne alla olevat laatikot ja klikkaa "Refresh".

        Kiitos, Poison, tuosta sivuvinkistä! Kävin sieltä katsomassa nousevan merkkini. Sivu oli hyvä, ainoa ongelma oli englannin kieli, josta en tunne astrologista termistöä. Ascendant on käsittääkseni nouseva merkki? Mutta mitä tarkoittaa esim. Fortune Virgo ja Chiron Aries? Ymmärrän, että planeettojen asentoja, mutta miten tämän voisi käytännössä tulkita?


      • ellunen
        Star kirjoitti:

        Kiitos, Poison, tuosta sivuvinkistä! Kävin sieltä katsomassa nousevan merkkini. Sivu oli hyvä, ainoa ongelma oli englannin kieli, josta en tunne astrologista termistöä. Ascendant on käsittääkseni nouseva merkki? Mutta mitä tarkoittaa esim. Fortune Virgo ja Chiron Aries? Ymmärrän, että planeettojen asentoja, mutta miten tämän voisi käytännössä tulkita?

        näet nousevan merkkisi sekä myös lyhyehkön tulkinnan...

        http://astro-software.com/cgi-bin/astro/natal

        oikealla alakulmassa olevan english kohdan kun muuttaa suomeksi niin tulkinta on suomenkielinen..


      • Star
        ellunen kirjoitti:

        näet nousevan merkkisi sekä myös lyhyehkön tulkinnan...

        http://astro-software.com/cgi-bin/astro/natal

        oikealla alakulmassa olevan english kohdan kun muuttaa suomeksi niin tulkinta on suomenkielinen..

        Kiitos paljon. Toi oli tosi hyvä ja kaikenkattava sivu! :)


      • Poison
        Star kirjoitti:

        Miten sä pystyit katsomaan karttaasi? Mä en ainakaan pystynyt. Tulkintaan tarvitsee 10 astro-pistettä, mulla ei oo yhtään.

        Kirjaudu sisään (rekisteröityminen ilmaista), klikkaa "oma astro" sieltä oikeasta yläkulmasta, ja sieltä oikeasta valikosta Kartat-kohdalta "Syntymäkartta".

        Nyt sivulla näyttäisi olevan jotain teknisiä ongelmia tuon itse kartan näyttämisen kanssa (toimi aikaisemmin) mutta planeettojen sijainnit ja aspektit näkyvät tekstinä siinä alla. Korjaavat tuon kartta-hommankin varmaan pian, tai sitten ongelma on minun koneessa. :)


      • yhteensopivuustulkinta
        ellunen kirjoitti:

        näet nousevan merkkisi sekä myös lyhyehkön tulkinnan...

        http://astro-software.com/cgi-bin/astro/natal

        oikealla alakulmassa olevan english kohdan kun muuttaa suomeksi niin tulkinta on suomenkielinen..

        tosi hienot sivut, joista saa ilmaiseksi myös yhteensopivuustulkinnan oman kumppanin kanssa, mutta mitenhkähän sitä yhteensopivuustaulukkoa osais vähän tulkita, kun oli aika vaikea? Ei sieltä ainakaan siihem mitään sanallista tulkintaa tullut? Oisko jossain muualla vai miten siitä sais enemmän irti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe