Eli kuinka vapautus armeista saadaa. Itse olen 3päivää ollut ja sitten sain lykkäystä ihan terveydellisistä syistä kyselen nyt vapautusta. Eli mitkä asiat vaikuttavat vapautuksen saamiseen tiedän tapauksia jotka ovat saaneet vapautuksen esim varpaan takia tms.
Kuinka vapautus armeijasta
7
1358
Vastaukset
- Lykin, kykin
Ei varpaan takia saa lykkäystä. Minulla oli niitä kymmenen eikä ne mitään lykkäystä antaneet.
- Saadaan
Eli onko mahdollista vapautus saada esim seläntakia. Itselläni selkä on vähän huonossa kunnossa esim töissä en voi nostaa mitään painavaa koska heti sen jälkeen ovat kovat kivut ja jalka on pariin kertaan leikattu kun siinä on vamma. Jotakin rajatapauksesta lääkäri puhui yms
- Reckon
Sano vaan et oot homoseksuaali ja että koet armeijan olevan sinulle henkisesti liian raskas.
- vapautettu
Apu vapautukseen löytyy täältä
http://www.eu.gw.com/anxiety/ahdistus.html
ja täältä
http://www.minnesota-hoito.fi/ahoito.htm
Kannattaa opiskella läksyt hyvin niin saa elämästään 6-13kk itselleen. Ja muista olla vakuuttava!
Itsellä on hoidot ja lääkitykset alkaneet mutta enhän minä terveenä niitä noudata. - ryhmäpainostusta
Eikös armeijassa ole myös ryhmäpainostusta. Itse olen myös äkkipikainen yms eli ei hyvä homma jos joutuu tuohon ryhmäpainostukseen. Tai muuten kiusatuksi yms niin saattaa olla että hermot menetän siis arvaamaton ja äkkipikainen tarvittaessa olen.
- minäkin haluan vapautuksen
Mikä olisi hyvä keino saada vapautus?
Esim mitä kertoa lääkärille? - kaikki tarvittavat asiat
minäkin haluan vapautuksen kirjoitti:
Mikä olisi hyvä keino saada vapautus?
Esim mitä kertoa lääkärille?Lääkärihän tututkiin ja tarkastaa kaikki tarvittavat asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708