Kiltit ihmiset minulla olisi ongelma ja olisi hyvä jos voisitte auttaa!! nimittäin vanhempani lupautuivat ostamaan minulle hevosen näillä ehdoilla: Maksan itse osan hevosen kuluista ja varusteista summa on jokseenkin jo sovittu, mutta nyt pitäisi keksiä joitakin keinoja raha summan saavuttamiseen.Joten ehdotuksia tänne!! Kiitos jo kaikille asiallisesti vastanneille!
( vanhempani ovat hevos ihmisiä ja mina olen ollut tallilla jo lapsesta saakka)
Rahaa...????
3
330
Vastaukset
- batzeba
Minkäkokoinen summa on kyseessa, riippuu vähän siitäkin. Ja minkä ikäinen olet? (Jos olet hyvin nuori, on kesätöitä tms. vähän hankala saada).
- klaara
rahaa kannattaa hakkii esimerkikksi jos sinun mummosi tai pappasi soittavat jotain soitinta ja lupudut soittamaan sitä sillä ehdolla että kun aina soittaisit paremmin niin saisit siintä penemmän ja enemmän palkkaa....:) niin minäkin teen!!:) ja se on kyllä hauskaa x)tai jos haluat hankkia jotain loma töitä niin kannattaa kysellä kyllä joltain ihmisiltä....voithan käydä lenkityttämässä jonkun koiria ja saada siitä palkkaa ati jos joku ystäväsi on lomalla niin voit kysyä jos heillä on vaikka kissa jota ei voi ottaa mukaan niin voit käydä ruokkimassa sitä.jos teet kotona koti töitä esim:peset ikkunat.sit jos on hevos rakas niin varmaan ootki voit tehä paljon talli töitä!!!vitsi sehä vast hauskaa oiskiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tai säästä ja pyydä joul ja synttäri tai nimppari lahjaksi rahaa säästä ne koska yhteensä siitä rahan keruusta saattaa tulla jo yli 500euroo voin kertoo kyl lisää vinkkejä joskus toisten!!!!:) onnea hevosen hankintaa!!!!!:)
- tyttö
Klassikko: myy vanhoja vaatteita ja tavaroita kirppiksellä tai vaikka Huuto.netissä.
Pyydä sukulaisilta joululahjaksi rahaa muiden lahjojen sijaan.
Ja tietenkin, jos olet sopivan ikäinen, voit tehdä ilta- ja viikonlopputyötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948