-
http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=80394
Näin Niinistö linkin uutisen mukaan:
Suomen Yrittäjien liittokokouksessa Joensuussa perjantaina puhunut kokoomuksen presidenttiehdokas Niinistö korosti, että yrittäjillä ja työntekijöillä on yksi yhteinen ihanne: työn jatkuminen ja uuden työn luominen. Vain työ varmistaa molemmille osapuolille toimeentulon ja turvallisuuden.
Niinistö puhuu jälleen asiaa
3
84
Vastaukset
- muihin nähden
Olisi aivan käsittämätöntä, ellei ylivertainen presidenttiehdokas Sauli Niinistö tule valituksi tammikuun vaaleissa. Tilanne tuntuu tällä hetkellä toivottamalta, mutta aikaa on vielä. Ihmiset puntaroivat hyvinkin tarkoin, kelle äänensä lopulta antavat ja enemmistö tulee kallistumaan parhaaseen eli Sauli Niinistöön.
- Niinistön miehiä..
Näilläkin palstoilla proletariaatti yrittää morkata Niinistöä oman edun tavoittelijana ja työnantajapuolen narrina. Itse en näe asiaa ihan näin.
Edelleen kysyn, kuka sen palkan duunarille tässä maassa maksaa ja kuka tekee työnteon mahdolliseksi? Ketkä sen todellisen riskin yrittämisestä kantavat?
Halosen kaudella ilmapiiri yrittäjyyttä kohtaan on muuttunut jopa liki vihamieliseksi.
Niinistöstä presidentti! - Ex-keskustanuori..
Niinistön miehiä.. kirjoitti:
Näilläkin palstoilla proletariaatti yrittää morkata Niinistöä oman edun tavoittelijana ja työnantajapuolen narrina. Itse en näe asiaa ihan näin.
Edelleen kysyn, kuka sen palkan duunarille tässä maassa maksaa ja kuka tekee työnteon mahdolliseksi? Ketkä sen todellisen riskin yrittämisestä kantavat?
Halosen kaudella ilmapiiri yrittäjyyttä kohtaan on muuttunut jopa liki vihamieliseksi.
Niinistöstä presidentti!Köyhän paras ystävä on hyvin hoidettu valtiontalous, siksi Sauli Niinistö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501129
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901127Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171010- 17858
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet44759Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112748Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n63681- 11672
- 38579
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..69577