...Ei sovi ollenkaan rooliinsa!!! Edeltäjä paljon parempi, miksei hän jatkanut?
Tää uus Bond
7
1358
Vastaukset
- Piercen fani
Samaa mieltä. Äijästä puuttuu karismaa jota James Bondilta vaaditaan. Saas nähdä tuleeko samanlainen floppi kuin aikoinaan George Lazarysta.
- Duke
En tykänny edellisestäkään. Kohtalainen oli vielä Timothy Dalton. Moore ja Sean olivat parhaimmat.
- lkaüt¨pjqegt
ihme viiva silmä... Näyttää jonkun maan ministeriltä tai presidentiltä eikä salaiselta agentilta..
- Green
Olen samaa mieltä. Graig ei sovi luonteeltaan eikä ulkonäöltään Bondiksi. Bondin pitää pystyä olemaan niin sulava kuin tylykin. Minusta Clive Owenista olisi tullut aivan loistava Bond. Jos olette nähneet Closerin olette varmaan samaa mieltä. Ehkä häneltä saattaisi hieman sulavuutta puuttua mutta tyyliä löytyy. Owen olisi varmasti tuonut paremmin esille alkuperäisen Flemingin kuvaaman Bondin, Bondin joka joi ja tupakoi aivan liikaa.
- Pianomiäs
Hyvä puhua kun ei ole varmaa tietoa, mutta ymmärsin, että Pierce Brosnanin ura 007:na olisi katkennut liian korkeaan palkkiovaatimukseen.
Käynnistän muuten arvostelukyselyn, vastailkaa siihen!
- robbie williams
Mistä sen tietää millainen näyttelijä tämä uusi on? Ei yhtä komea kuin edelliset, mutta sittenpähän sen näkee. Vaikka Pierce olikin loistava roolissaan edellinen Bond-elokuva oli muilta osin täydellinen pohjanoteeraus. Pierce oli muuten raivoissaan kun ei saanut jatkaa.
Kyllä minä ainakin odotan innolla tulevaa elokuvaa. Ihan hyvä jos lisätään realismia, mutta jos tunnusmusiikin esittää joku huora-beyonce niin kyllä jätän koko rainan väliin. - pirrana
on se yksikin sean paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232426- 1241572
- 621415
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261261KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.351136- 1171124
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721082Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571037Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(55979Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31970