Onko täällä ketään muita kuka on harrastanu seksiä julkkiksen kanssa kuin minä? Nimiä ei ole pakko kertoa mutta saa toki sanoa :D Itse olen harrastanu noin neljä vuotta sitten seksiä erään ruoka-ohjelman miespuolisen juontajan kanssa. En kyllä valita ;)
Seksiä julkkiksen kanssa
4
7243
Vastaukset
- böö
Tota... minäkin olen harrastanut seksiä mieheni kanssa, enkä koe, että jonkun tarvitsisi sitä kommentoida. Naapurit kommentoivat kyllä ihan tarpeeksi. Piti ostaa uusi sänky, kun vanha nitisi liian usein;0)
Julkkis on ihminen, seksi on 2ihmisen välinen kontakti, sitä ei tarvitse yleisesti julkistaa.
;0)
Onkohan se seksi oikeasti hyvää, vai harrastatko vain siksi, että siitä on mukavaa kirjoittaa/kertoa muille???- Mariska
Olen nyt 35 -vuotias ja nämä tapahtuivat parikymppisenä 1990-luvun alussa. Oli yks Ile, joka on poliitikko, sitten Ben myös poliitikko, ex-ministeri Kari ja kaiken huippuna yks laulattava naminamipoika, jota kaikki pitää nykyään homona. Ihan samanlaisia hikisiä ja äheltäviä ukkoja ku muutki.
- Ei valehtelija
No tuli olavi virran kanssa vähän sextailtua!
- insider
tämä nyt ei varsinaisesti liity muhun, mutta kaveripiirin jäsenistä yks on ollut sala-suhteessa yhen NHL-pelaajan (suomalainen) jo muutaman vuoden. Eivät ole ihme kyllä koskaan päätyneet juorulehtin sivuille, vaikka ovat usein avoimesti yhdessä eri metallimusiikki-festareilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999