Ongelma: melasta vesi syliin

efraim

Olen vasta-alkaja tässä melomisharrastuksessa, mutta minua on alkanut vaivata se, että meloessa vesi valuu melan vartta pitkin syliin. Melassani on kyllä jonkinlaiset kumiset tai muovisen rinkulat, joista kaiketi pitäisi veden valua takaisin järveen, mutta ne eivät oikein tunnu toimivan. Onko siis tämä ongelmani tekniikka- vaiko välineperäinen?

3

1428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meloja31

Veden tulo voi johtua tekniikasta. Itselläni käy samoin ja olen päätellyt, että se johtuu melani lyhyydestä ja pienestä lapakulmasta. En ole keksinyt siihen muuta vastausta.

• Mari

Ongelma on tekniikkaperäinen. Vähennä ensiksi melomistahtiasi. Rauhallisemmallakin tahdilla saat aivan saman nopeuden aikaiseksi!

Enemmän kun melot, huomaat aikanaan, ettei melasta enää tulekaan vettä syliin, ei edes käsille. Kyllä se siitä.

Tuulessa toki tuppaa tulemaan, tuuli irrottaa melasta vettä ja roiskuttaa päälle.

Mari

• ataljoo

no ite olen melonu kymmenen vuotta ja vielä valuu vesi pitkin melaa.Eli kropan mittasuhteet lienevät kohdallani syynä,koska tekniikka lienee jo kohdallaan!!?? Eli ainakin itselläni on hyvin pysty tekniikka,eli mela mahdollisimman lähellä kajakin runkoa.Ja pyöritys on hyvä ja taukoja yläasennossa ei ole,joten missä se proplem on? Heh,en ole ottanut ongelmaa,koska kuulunee lajiin! Melonta ei ole kuiva laji,HEH!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe