Varusmiesten tekemät rikkomukset ovat lisääntyneet huomattavasti. Tilastojen mukaan sotilasrikoksia tehtiin viime vuonna yli 5 000 eli lähes tuhat edellisvuotta enemmän.
Eniten on lisääntynyt sotilaan sopimaton käytös eli humalassa esiintyminen. Sopimattomia käytöksiä kirjattiin viime vuonna neljää kertaa edellisvuotta enemmän.
Myös käskystä kieltäytymiset eli kuuliaisuusrikokset ovat lisääntyneet. Karjalan prikaatin oikeusupseerin Veikko Simolan mukaan armeijan kova kuri voi yllättää tottumattoman nuoren.
Kts. video
http://www.yle.fi/yle24/videosali/index.php?a=2&t=1&q=5
Varusmiesten käytös
Huonontunut
1
398
Vastaukset
- puusta putoa.
Kaikkeen on syynsä. Minulle henkilökohtainen kaunani Puolustusvoimia kohtaan johtuu siitä että itsenäisyyden ajan joukkomurhia ei Puolustusvoimat tunnusta eikä ota kuuleviin korviinsakkaan koko asiaa. Niin kauan kuin Puolustusvoimat sen kieltää tai ei myönnä niin minä en osallistu Puolustusvoimien tekemiseen mitenkään. Tehkööt itse. En tiedä miten muilla on mutta tämä on minun kantani.
Mihin minä tarvitsisin Puolustusvoimia? Käytännössä en mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293