omituisuuksia!

minä vain

sellasta tuli mieleeni kysellä että onko teillä odottavilla ollu jotain sellaisia omituisia mielihaluja raskauden aikana? ja millasia? niitä ei paljoa kuule mut paljon niitä kait on..itselläni oli mm. sellaisia että mun teki mieli haistella pyykinpesuaineita ja syödä erilaisia kurkkukarkkeja kourallisia kerralla..hedelmätkin teki kauppansa mut se ei kai oo mitään outoa! vastailkaa!

9

1225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mariam

minulla lähinnä mandariinit, happamat omenat, maustamaton jugurtti. Hassua, että yleensä olen perso makealle, mutta ei niinkään paljon tee makeaa mieli kuin normaalisti.
      Niin, vichyvettä menee litratolkulla. Raskausviikkoja alkaa olla 35.

• rv 38+4

heh heh,siskoseni.. :) ei mullakaan mitään erikoista nyt tässä raskaudessa.aikaisemmassa (mikä päättyi sit keskenmenoon) oli ihan hillitön halu jauhelihaan.vedin sitä leivän päällä ja vaikka pelkiltään.

• minä vain

vaikka sulla ei ole ollut nyt mielihaluja, ni muistiongelmia on..

• Marlo

Itelläni on rv 17 meneillään ja syön suunnilleen 6 tomaattia päivässä. Aikaisemmassa vaiheessa söin suolakurkkuja pitkin päivää... Makee ei maistu ollenkaan, mikä ennusteiden mukaan tarkottais et oottaisin poikaa (tosin en usko näihin uskomuksiin 100%)... :)

• Nemi

Koulunäkki jonka päälle laitetaan reilusti juustoa!

• Hanna

Hei!

Kateellisena lueskelen muiden mielihaluista. Itellä etoo kaikenlainen ruoka. Koko ajan tuntuu siltä, että on vatsa täynnä ja hirveä ähky. Ruokakaupassa käynti on yhtä painajaista, kun öllöttää ne kaikki ruoka-aineet ja silti pitäis jotaki vielä ostaa. Pahiten öllötystä aiheuttaa liha ja varsinkin kaikki suikalelihat (ne on niin ruman näköisiä). Olen aina ollut kova syömään, niin ruokaa kuin herkkujakin. Oikeastaan olen ollut suklaaholisti, mutta nyt ei tee sitäkään enää mieli. Hirveältä tuntuu pakottaa ittensä syömään, kun tuntuu, että oksennus tulee. Olis vaikka yksi haju tai maku, jota himoitsisin. Olis elämä vähän helpompaa...

• Pähkinä-80

Jossain vaiheessa oli hirmuinen himo aromattiin, sitten iski pullaan ja nyt kanelilla ja vanilliinisokerilla maustettuun kermaviiliin sekä kanapee-leivoksiin ja kaakaoon.
      No, vaihtelu virkistää.
      t: rv 21

• suolakurkkuun

Kaikki muu kuvotti ja närästi, mutta ruisleivän päällä kalkkunaleikettä ja suolakurkkua, nam!

• 14+1

Mulla on himo salmiakkiin ja kaikkeen makeaan.Tomaattejakin syön hulluna, varsinkin kirsikkatomaatit on hyviä. Tyttöä, kun odotin, niin oli ihan erilaiset mielihalut. Silloin söin herkkukurkkuja, omenia, sitrushedelmiä ja sitruunasta tykkäsin kaikista eniten. Saas nähä onko nyt tulossa poika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      54
      5666
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      73
      2782
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      2000
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1885
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      160
      1815
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1771
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1528
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1161
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      81
      1141
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      66
      965
    Aihe